تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
دادگستری استان کرمان

۱۵ نفر به اتهام تبلیغات غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رای دستگیر شدند

۱۵ نفر به اتهام تبلیغات غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رای دستگیر شدند
سید مهدی قویدل از بازداشت ۱۵ نفر از سوی نیرو‌های فراجا به اتهام تبلیغات غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رای در سراسر استان کرمان خبر داد
کد خبر: ۷۵۳۸۲
به گزارش معاصر،‌ سید مهدی قویدل از بازداشت ۱۵ نفر از سوی نیرو‌های فراجا به اتهام تبلیغات غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رای در سراسر استان کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه برای افراد متخلف پرونده قضایی تشکیل شده است و در اسرع وقت به جرایم و تخلفات صورت گرفته از سوی مراجع قضایی رسیدگی خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان از بازداشت ۱۵ نفر از سوی نیرو‌های فراجا به اتهام تبلیغات غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رای در سراسر استان کرمان خبر داد.

 سید مهدی قویدل از بازداشت ۱۵ نفر از سوی نیرو‌های فراجا به اتهام تبلیغات غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رای در سراسر استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: در این رابطه برای افراد متخلف پرونده قضایی تشکیل شده است و در اسرع وقت به جرایم و تخلفات صورت گرفته از سوی مراجع قضایی رسیدگی خواهد شد.

دبیر ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان کرمان اعلام کرد:در حال حاضر ۵۲ شعبه ویژه در دادگاه‌ها و دادسرا‌های عمومی و انقلاب سراسر استان به صورت دائم در حال فعالیت هستند و تخلفات و جرایم انتخاباتی را رصد می‌کنند.

قویدل خاطرنشان کرد:حسب دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان دو موضوع سلامت و امنیت انتخابات در دستور کار ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان کرمان است و تدابیر لازم در این رابطه از سوی نیر‌های فراجا، و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی استان کرمان اتخاذ شده است.

 
 
 
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز