تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
روزنامه خراسان خبر داد

دستگیری قاتل در خواب سنگین/ او برای فرار از دست پلیس،خودزنی کرده بود

دستگیری قاتل در خواب سنگین/ او برای فرار از دست پلیس،خودزنی کرده بود
صبح روز چهارشنبه گذشته وقوع درگیری شدید خانوادگی در بولوار شهید کامیاب مشهد به پلیس گزارش شد. قاتل برای فرار از دست پلیس،خودزنی کرده بود
کد خبر: ۷۵۶۲۵

به گزارش معاصر؛ روزنامه خراسان از دستگیری یک قاتل در حین خواب خبر داد و درباره جزئیات این قتل نوشت: گروهی از کارآگاهان درحالی عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد شدند که یکی از مجروحان این حادثه وحشتناک به دلیل عوارض ناشی از اصابت ضربه چاقو جان خود را از دست داده بود.

سردار سرتیپ دوم احمدنگهبان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی در مورد این حادثه گفت: مشخص شد که «محسن-الف» در پی هجوم چند نفر که سوار بر خودروی ال۹۰ و موتورسیکلت بوده اند در منزل مسکونی به قتل رسیده است؛ بنابراین کارآگاهان به محل وقوع نزاع رفتند . بررسی‌های آنان نشان داد که «محسن-الف»(جوان۳۸ ساله) با ضربه چاقوی یکی از بستگانش به نام «محمد-ش» به قتل رسیده و متهم به قتل به مکان نامعلومی گریخته است.

این مقام ارشد انتظامی به دستگیری متهم در کمتر از ۲۴ ساعت اشاره کرد وگفت: با دستگیری برخی شرکت کنندگان در نزاع مذکور، گروهی از کارآگاهان تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری متهم فراری آغاز کردند و مکان‌های مختلفی را با هماهنگی قاضی ویژه قتل عمد به محاصره درآوردند؛ اما هر بار متهم با همکاری بعضی از اطرافیانش مخفیگاه خود را تغییر می‌داد. با وجود این، کارآگاهان آخرین مکان حضور وی را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند و عملیات را بنا به دلایل شگردهای تخصصی پلیس به تاخیر انداختند.

سرتیپ دوم نگهبان گفت: کارآگاهان منتظر ماندند تا متهم با خیال راحت به بستر خواب برود و سپس عملیات را آغاز کنند. به محض این که کارآگاهان جوانب امنیتی را در اطراف مخفیگاه متهم، بررسی کردند، دستور ورود به مخفیگاه صادر شد و آنان در حالی به آرامی وارد مخفیگاه شدند که متهم در رختخواب به خواب عمیقی فرو رفته بود و در برخی نقاط بدنش نیز آثار جراحت و خون وجود داشت.

سرتیپ دوم نگهبان به آثاری از خودزنی روی پیکر متهم به قتل نیز اشاره کرد و افزود: در همان بررسی‌های اولیه تخصصی پس از انتقال متهم به مقر انتظامی مشخص شد که وی برای فرار از مجازات، اقدام به خود زنی کرده است که تحقیقات در این باره توسط سروان منفرد(افسر پرونده )همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
منبع: خراسان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز