تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
مرحوم پرویز دهدای

عابدزاده از پرویزخان شکایت کرد

عابدزاده از پرویزخان شکایت کرد
احمدرضا عابدزاده به اکران فیلم زندگی مرحوم پرویز دهدای واکنش نشان داد.
کد خبر: ۷۵۶۷۸

به گزارش معاصر، به تازگی فیلمی تحت عنوان «پرویزخان» در خصوص زندگی مرحوم پرویز دهدای اکران شده که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است.

احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران هم یکی از کسانی است که شخصیت او در فیلم حضور دارد. عابدزاده که از نوع ساخت این فیلم چندان راضی نیست، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد از عوامل این فیلم شکایت خواهد کرد.

او در این خصوص نوشت: «اخیرا فیلمی تحت عنوان «پرویزخان» به بهانه ی بررسی مقطعی از زندگی ورزشی بزرگمرد فوتبال ایران مرحوم پرویز دهداری به روی اکران رفته است که متاسفانه بر خلاف ظاهر مقبول آن در بزرگداشت یاد زحمت کشان فوتبال ایران، در باطن، بر خلاف روح ورزشی و صداقت و راستی، صرفا با سوء استفاده از نامها و اسامی برخی صاحب نامان تاریخ فوتبال ایران و بعضا با وهن و تمسخر افرادی که عمر و سلامت خود را در راه اعتلای فوتبال ایران گذارده اند، به دنبال فروش بیشتر گیشه بوده است.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده ی فوتبال ایران بدینوسیله اعلام میکنم بر خلاف ادعای مطرح شده در تیزرهای تبلیغاتی، هیچگونه حضوری در آن فیلم نداشته ام و نقش ارایه شده احمدرضا عابدزاده در فیلم به هیچوجه منطبق با واقعیت نبوده و مورد تایید و رضایت من نبوده و نیست.

بدیهی است که از وکیل خود (آقای دکتر مصطفی شکری) درخواست نموده ام تا اقدامات قانونی لازم را در خصوص این اقدام غیر حرفه ای تهیه کننده و کارگردان فیلم موصوف بعمل آورند.»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز