تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
رئیس قوه قضاییه در دیدار نوروزی تاکید کرد:

ضرورت هماهنگی و تعامل قوا برای تحقق عینی و عملی شعار سال

ضرورت هماهنگی و تعامل قوا برای تحقق عینی و عملی شعار سال
رئیس قوه قضاییه با اشاره به شعار«جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: مسئولان و کارگزاران نظام، تکلیف سنگینی در راستای خدمت به مردم و کشور برعهده دارند و همه قوا و دستگاه‌ها باید در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال و فراهم آوردن الزامات آن، با یکدیگر همکاری، هماهنگی و تعامل داشته باشند.
کد خبر: ۷۵۷۴۴

به گزارش معاصر از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، امروز سه‌شنبه (هفتم فروردین) در دیدار نوروزی کارگزاران بخش‌های مختلف و مسئولان قضایی با وی، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و معنویت، این امر را از الطاف بسیار مبارک و فرخنده دانست و بر ضرورت بهره‌مندی و تمتع از لحظه به لحظه ماه ضیافت الهی تاکید کرد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مهم ماه رمضان آن است که در این ماه، بندگان خدا به میهمانی خدا دعوت شده‌اند، همچنان که پیامبر اکرم (ص) در خطبه آخرین جمعه ماه شعبان پس از معرفی ماه رمضان فرمود: ماه رمضان، ماهی است که در آن به میهمانی خدا دعوت شده، و از شایستگان کرامت الهی قرار داده شده اید. نفسهایتان در آن تسبیح، خوابتان در آن عبادت، عملتان در آن پذیرفته و دعایتان در آن مورد اجابت است.

رئیس عدلیه اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، هم ماه استغفار و انابه است و هم ماه مواسات و نیکی کردن به همنوعان است؛ ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای مواسات و کمک‌های مؤمنانه است و این کمک ها می تواند به اشکال مختلف مالی و فکری و روحی باشد.

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم از فرصت بی‌نظیر ماه مبارک رمضان برای استغفار و توبه و خودسازی و مواسات بهره بگیریم قطعا مغبون و زیانکار خواهیم بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز