تهران ° كمينه °  بیشینه °
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

صولت مرتضوی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شد

صولت مرتضوی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شد
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
کد خبر: ۷۷۰۴۹

به گزارش معاصر، صولت مرتضوی بعد از ظهر دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی در حال حاضر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی است و فعالیت به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهوری شهردار مشهد معاون سیاسی وزیر کشور و استاندار خراسان جنوبی را در کارنامه سوابق خود دارد.

 

مرتضوی: می‌توانیم با قدرت راه خود را در جهان باز کنیم

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ایران در گام دوم با اعتماد به توانمندی خود و اتکا به مردم و قانون اساسی در جایگاهی است که می‌تواند با قدرت، راه خود را در اقتصاد جهان باز کند.

به گزارش معاصر، صولت مرتضوی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور گفت: یاد و نام امام راحل و شهدای عزیز خصوصا شهید جمهور جاودان باد که در صف‌بندی‌های سیاسی و اجتماعی سمت مردم ایستاد و تمام دغدغه‌اش خدمت به مردم بود.

 

وی افزود: ایران اسلامی و انقلابی ما در گام دوم با اعتماد به توانمندی خود و اتکا به مردم و قانون اساسی در جایگاهی است که می‌تواند با قدرت راه خود را در اقتصاد جهان باز کند.

 

مرتضوی تاکید کرد: بپذیریم که تنها راه ورود و حرکت در نظم نوین جهانی با اقتصادی درخور نام ایران جهش تولید با مشارکت مردم است و رئیس‌جمهور باید پرچمدار تولید باشد.

 

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: با اتکال خداوند، تمسک به قرآن و اهل بیت و درک شرایط موجود، امید به آینده و متعهد بر تداوم‌ مشی سید محرومان پای در این عرصه نهادم. به محضر ملت ایران عرضه می‌دارم با وجود همه مشکل‌سازی‌های داخلی در دهه‌های گذشته ومانع‌تراشی‌های خارجی، دولت سیزدهم توانست موتور اقتصاد ایران را به حرکت درآورد.

 

مرتضوی تاکید کرد: احیای کارخانه‌ها، رونق تولید، هوای تازه در کسب‌وکار، پی‌ریزی و ساخت خانه‌ها، بروزرسانی و تقویت یارانه‌ها، تحرک در اشتغال و کاهش بیکاری و ارتباط موثر و عزتمندانه با دنیا خصوصاً همسایگان، نتیجه وگواه تلاش‌های شبانه‌روزی در دولت مردمی است.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز