تهران ۲۴.۹۹° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

شمس‌الدین حسینی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شد

شمس‌الدین حسینی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شد
نماینده مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
کد خبر: ۷۷۰۳۹

به گزارش معاصر، شمس‌الدین حسینی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

او وزیر اقتصاد دولت نهم و دهم محمود احمدی‌نژاد و سخنگوی اقتصادی دولت دوم وی بود. حسینی اکنون نماینده مجلس شورای اسلامی است.

حسینی: برای تحول اقتصادی و آسایش اجتماعی به صحنه آمده‌ام

یکی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: من برای تحول اقتصادی و آسایش اجتماعی به صحنه آمده‌ام.

به گزارش معاصر، شمس‌الدین حسینی ظهر دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: من برای تحول اقتصادی و آسایش اجتماعی به صحنه آمدند اعتقاد دارم هیچ نظام تدبیری جز با حضور و لطف مردم به مقصد نمی‌رسد.

 

وی اظهار کرد: حادثه اخیر دو پیام داشت اول اینکه بر اساس ظرفیت فرهنگی ملت ایران که راستی و ادب حکمرانان را دوست دارند ، علی رغم کاستی‌ها راستی را پاس می‌دارند.

 

وی افزود: دومین پیام حادثه اخیر این است که ظرفیت‌های ملی و قانون اساسی نشان داد حتی فقدان یکباره رئیس جمهور به دلیل و وجود رهبری نمی‌تواند سبب از هم پاشیدگی امور حکمرانی شود.

 

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در ادامه عنوان کرد نگاه من در کشورداری تداوم سیره ادب و راستی در خدمتگزاری و بهره‌برداری از ظرفیت‌های همگان برای غلبه بر کاستی‌ها و شکوفایی استعدادهای ایران است. من دردهای مردم را نشنیده، بلکه دیده‌ام و سختی آنها را نخوانده، بلکه شناخته‌ام و در پیشگاه مردم گفته‌ام که کم رغبتی برای انتخاب حکمرانان ناشی از کاستی حکمرانان است و می‌گویم که مشارکت مردم کلید اصلاح امور حکمرانی، نه تنها در عرصه اقتصاد و رشد تولید بلکه اصلاح و اعتلای همه امور اجتماعی سیاسی و فرهنگی است. ظرفیت‌های کشور با مشارکت ملت و مشارکت ملت با راستی و کارآمدی حکمرانان رقم می‌خورد.

 

حسینی با بیان اینکه من به دنبال تحول اقتصادی و آسایش اجتماعی به صحنه آمدم و اعتقاد دارم که هیچ نظام تدبیری به لطف حضور مردم به مقصد نمی‌رسد، اظهار کرد: من توسعه ایران را از معنی و مسیر گشایش فرزانگی و خدمتگزاری و نه شیوه کشمکش بی‌حاصل سیاست زدگی و تنها خویش و هم کیش را شایسته پنداری دنبال می‌کنم.

 

وی اظهار کرد: من به عنوان یک متخصص صاحب تجربه عالی در عرصه اقتصاد مشکلات اقتصادی و در یک کلام رنج معیشت مردم را می‌بینم و به پشتوانه دانستن و تجربه اقتصادی راه غلبه بر آن را می‌دانم، البته به واسطه بیش از سه دهه کار و تلاش از کارشناسی گرفته تا وزارت از اجرا گرفته تا تقنین هم به دیوان سالاری کشور اشراف دارم و هم متخصصان امور مختلف را می‌شناسم.

 

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده‌ام، چون هم می‌دانم و هم می‌توانم با تدبیر و تلاش و با اجرای قوانین بهبود محیط کسب و کار تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها و سایر قوانین تامین مسکن و تامین دیگر نیازهای اساسی مردم را که در قانون اساسی بر آن تصریح شده است با قواعد علمی مبتنی بر مقتضیات کشور دنبال کنم.

 

حسینی همچنین تاکید کرد: سیاست خارجی و دیپلماسی اقتصادی را بر سه پایه عزت، حکمت و مصلحت اولویت خواهم داد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز