تهران ° كمينه °  بیشینه °
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ حکم رئیس‌جمهور:

انتخابات با وجود فقدان رئیس جمهور شهید به بهترین وجه برگزار شد

انتخابات با وجود فقدان رئیس جمهور شهید به بهترین وجه برگزار شد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: ما یک مردم سالاری با رقابت در کشور داریم که ارزان و آسان به دست نیامده و نتیجه قیام مردم در قبال یک وضع نابسمان و مصیبت باری است که در گذشته وجود داشت.
کد خبر: ۷۷۸۶۳

به گزارش گروه سیاسی معاصر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در حسینه امام خمینی (ره) فرمودند: روز تنفیذ آخرین برگ از کتاب قطور و پرمضمونی است که ملت ایران در انتخابات تدوین کردند و در قفسه افتخارات کشور ایران ماندگار کردند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: خدا را شاکریم که انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با وجود فضای اندوه عمومی ناشی از فقدان رئیس جمهور شهیدمان به بهترین وجه انجام گرفت؛ با آرامش و سلامت، رقابت بود و شاهد برخورد اخلاقی رقبا با رئیس جمهور محترم بعد از انتخابات بودیم که بسیار تحسین برانگیز بود.

مردم سالاری که در کشور داریم ارزان و آسان به دست نیامده است

رهبر انقلاب تاکید کردند: می‌دانم که نقش آقای مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و هیئت دولت را در مدیریت کشور در این دو ماه را یادآوری و از آنان تشکر کنم. نقش مهمی را ایفا کردند. ما یک مردم سالاری با رقابت در کشور داریم که ارزان و آسان به دست نیامده و نتیجه قیام مردم در قبال یک وضع نابسمان و مصیبت باری است که در گذشته در این کشور وجود داشته است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز