تهران ۲۴.۸۴° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

شکایت یک نماینده مجلس از ابتکار به دلیل عوام‌فریبی

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بنده در کمیسیون اصل ۹۰ از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به دلیل ارائه گزارش‌های نادرست و عوام‌فریبی شکایت کردم چرا که گزارش‌های ارائه‌شده کذب است و صحت ندارد.
کد خبر: ۸۲۷۹
نماینده مجلس شورای اسلامی

اخبار معاصر: ناصر صالحی نسب گفت: در مورد عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست و ادارات ذیربطی که در زمینه حفظ محیط زیست فعالیت می‌کنند باید گفت کاری تا کنون انجام نشده است.

وی ادامه داد: بنده به خاطر دارم سازمان محیط زیست گزارشی را به کمیسیون عمران ارائه داد مبنی بر اینکه دستگاه‌هایی از کشور روسیه خریداری شده و در مرز استان خوزستان و در شهرستان دشت آزادگان به منظور باردار کردن ذرات ریزگرد در هوا نصب شده است و اثرات مثبتی نیز داشته است، در حالیکه این گزارش کذب است و صحت ندارد و تنها در حد شعار و عوام‌فریبی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: عملکرد آنها عملکرد قابل قبولی نیست و تا کنون نیز کاری انجام نداده‌اند و بدور از مسائل کارشناسی و مطالعات و بررسی‌ها از انجام بسیاری از کارهای مفید ممانعت کردند.

صالحی نسب اظهار داشت: این موضوعات در کمیسیون آب و کشاورزی مطرح شد ، بنده حتی در کمیسیون اصل 90 از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به دلیل ارائه گزارش‌های نادرست و عوام‌فریبی شکایت کردم اما تا کنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی اظهار داشت: صحبت‌ها و گزارش‌های به ظاهر خوبی ارائه می‌شود اما عموم مردم می‌دانند کاری در زمینه ریزگردها و اقدامی در جهت کاهش آلاینده‌ها انجام نداده‌اند،اگر کار مثبتی انجام می‌شد مردم باید نتایج آن را در زندگی روزمره خود می‌دیدند اما اینگونه نیست.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز