تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
اظهارات نوش‎آبادی در خصوص ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات؛

با هرکس که خلاف حکم قوه قضائیه عمل کند برخورد می‌شود

سخنگوی وزارت ارشاد در خصوص ممنوع التصویری رئیس اصلاحات گفت: در مورد ممنوع التصویری شخص مورد نظر، قوه قضائیه رای خود را صادر کرده و آن حکم و رای به مطبوعات و رسانه ها ارسال شده است و مطبوعات آن را رعایت می کنند.
کد خبر: ۸۲۹۱
حسین نوش آبادی
اخبار معاصر: حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد بحث ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات گفت: در یک نشست خبری خبرنگار سوالی در خصوص بحث ممنوع التصویری  رئیس دولت اصلاحات پرسید و متاسفانه  برخی سایت ها و روزنامه ها برداشت های متفاوتی از آن کردند و عده ای هم از پاسخ من بهره برداری سیاسی کردند من در آن نشست در واقع یک بحث حقوقی در قانون اساسی را مطرح کردم.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اینکه مرجع قضایی در رابطه با این موضوع حکم و رای داده قابل احترام است. وزارت ارشاد قصد دخالت در موضوعاتی که قوه قضائیه پیگیری می‌کند ندارد و بر اساس مصالحی که قوه قضائیه تشخیص داده و حکم صادر کرده است ما نیز آن را اجرا می کنیم.

نوش آبادی افزود: وزارت ارشاد هم آن رای و حکم قوه قضاییه را به اطلاع مطبوعات و رسانه ها رسانده است بنابراین ما بحث مان تقابل با قوه قضائیه نیست. ما به عنوان وزارت ارشاد وظیفه داریم پیگیر مسائل و جرائمی که در حوزه مطبوعات پیش می آید باشیم و هر کسی تخلف یا تخطی انجام دهد بر اساس قانون با آن برخورد می شود.
 
سخنگوی وزارت ارشاد در پایان در خصوص ممنوع التصویری رئیس اصلاحات گفت: در مورد ممنوع التصویری شخص مورد نظر،  قوه قضائیه رای خود را صادر کرده و آن حکم و رای به مطبوعات و رسانه ها ارسال شده است و مطبوعات آن را رعایت می کنند، هر کس هم برخلاف قانون عمل کند با آن برخورد می شود. وزارت ارشاد در چارچوب مقررات عمل می کند و فراتر از قانون نمی تواند حرفی بزند.

وی در پایان عنوان کرد: از رسانه‌هایی که حریم را بشکنند حمایت نمی‌کنیم و وزارت ارشاد هم بنای حمایت از این رسانه‌ها را ندارد.



انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز