تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
دریادار فدوی در صحن علنی مجلس:

فیلم‌های بیشتری از آمریکایی‌ها داریم که اگر خباثت کنند، پخش می‌کنیم

فرمانده ندسا گفت: فیلم‌هایی از آمریکایی‌ها داریم که اگر خباثت کنند، آنها را پخش می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۵
اخبار معاصر : دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در سخنرانی در صحن علنی مجلس با اشاره به اتفاقی که اخیرا در جزیره فارسی افتاد و دستگیری تفنگداران آمریکایی عنوان داشت: در چند ساعت اتفاقاتی که در آنجا افتاد، آمریکایی‌ها حقارت‌های وحشتناکی را تجربه کردند.

وی ادامه داد: فیلم‌های بسیاری از لپ تاپ ها و موبایل‌هایشان استخراج کردیم که اگر خباثت کنند، آنها را پخش می‌کنیم و حقارتشان صدبرابر خواهند شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه 4 بار با آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در این مدت اخیر درگیر شده‌ایم، اما تنها کشوری هستیم که بدون هیچ‌گونه واهمه اعمال حاکمیت می‌کنیم، افزود: در هیچ‌جای دنیا کشتی آمریکایی توقیف نمی‌شود، اما ما این کار را انجام دادیم.

دریادار فدوی تاکید کرد: شیطان بزرگ تلاش می‌کرد تا با سخنان سخیف ما را تحقیر کند که در این پروسه شکست خورد و ما در جزیره فارسی که وسعتش به اندازه یک زمین فوتبال بوده و 130 کیلومتر از سواحل ما فاصله دارد،  همواره در آنجا حضور داریم و با اقتدار اعمال حاکمیت می‌کنیم.

وی با اشاره به شکست راهبردی آمریکا در خلیج فارس گفت: برخی تلاش می‌کنند تا دشمنی آمریکا را با شیطان‌های کوچک همچون عربستان جایگزین کنند که هیچ‌گاه نباید این اتفاق بیفتد و هیچ دشمنی همچون آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی توطئه نکرده و جایگزینی شیطانک‌های کوچک به جای شیطان بزرگ یک انحراف است.


انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز