تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان در زنجان برگزار می شود

دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان گفت: این جشنواره با همکاری و حمایت نمایندگی سازمان بهداشت جهانی در ایران و دفتر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت وزارت بهداشت و نیز دفتر همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۴۴
محمدرضا صائینی در رابطه با ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری و حمایت دفتر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت وزارت بهداشت، نمایندگی WHO در ایران و دفتر همکاری‌های بین‌المللی وزارت بهداشت در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط استانی در برگزاری ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان، افزود: این جشنواره با ایجاد بستری مناسب برای هم‌افزایی و هم‌فکری از منظر دیدگاه‌های متنوع فرهنگی قصد دارد با افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت روان و حساس کردن جامعه باعث ارتقای سطح سواد سلامت روانی اجتماعی افراد و افزایش شاخص‌های سلامت روان شود.

این مسئول در رابطه با بخش‌های ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان، تصریح کرد: در این جشنواره با توجه به بحران موجود شیوع کرونا و نقش انکارناپذیر مداخلات سلامت روان علاوه بر بخش‌های موضوع آزاد و موضوع سلامت روان، بخش کووید - ۱۹ نیز افزوده شده است.

دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان دانشگاه علوم‌پزشکی استان در رابطه با مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان، ادامه‌ داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند عکس‌های خود را تا ۹ آذرماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفتنی است در تاریخ ۲۰ دی‌ماه پذیرفته‌شدگان، ۳۰ دی‌ماه نامزدهای جوایز و نمایشگاه، اهدای جوایز و تحویل کتاب به راه‌یافتگان به نمایشگاه چاپی اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

صائینی با بیان اینکه ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) است، اظهار کرد: عکس‌های راه‌یافته به این جشنواره، ضمن ثبت در آرشیو FIAP به نام صاحب اثر برای دریافت القاب FIAP نیز محاسبه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۳۰۵۸ کشور جهان در این رویداد شرکت کرده‌اند، افزود: در مجموع ۹۰۰۰ یورو جوایز نقدی این جشنواره (حدود ۳۳۴ میلیون تومان) در نظر گرفته شده که عکس‌های راه یافته توسط برگزار کننده چاپ شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه شرکت‌کنندگان باید عکس‌ها را طبق تعاریف فیاپ و ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان ارسال کنند، خاطرنشان کرد: هر عکس تنها در یک بخش می‌توان شرکت داد و نسخه‌های رنگی و تک رنگ از یک عکس باید یک عنوان یکسان داشته باشند و نمی‌توانند همزمان در بخش‌های مختلف این جشنواره شرکت داده شوند.


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز