تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
سازمان امور دانشجویان به مراکز مشاوره توصیه کرد:

آموزش های الکترونیکی برای کنترل اضطراب قرنطینه ضروری است

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: آموزش های الکترونیکی در زمینه قرنطینه و اضطراب های آن از وظایف مراکز مشاوره در دوران کرونا است.
کد خبر: ۱۳۱۱۵
به گزارش معاصر و به نقل از سازمان امور دانشجویان، جلسه مدیران مراکز مشاوره منطقه پنج کشوری با حضور دکتر مجید صفاری نیا مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه کردستان به صورت مجازی برگزار شد.

صفاری نیا گفت: شرایط کرونایی علاوه بر پیامدهای سلامت جسمی، اقتصادی و اجتماعی آثار روان شناختی نیز به دنبال دارد و نیازمند مداخلات روانشناسی است.

وی افزود: غیر حضوری شدن آموزش و دوری دانشجویان از محیط کلاس، اساتید و همکلاسی های خود، رویه جدید ارزشیابی و امتحانات و مسایلی از این قبیل ممکن است در دانشجویان درجاتی از اضطراب و اقسردگی را ایجاد کند که کمک گرفتن از مشاور در این مرحله بسیار مهم است.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: ارایه آموزش های الکترونیکی در زمینه سبک های مقابله ای با اضطراب کرونایی و مدیریت ایام قرنطینه از وظایف مراکز مشاوره در دوران کرونا است.

صفاری نیا به ظرفیت های عظیم مراکز مشاوره دانشجویی در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و تاکید کرد: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از مراکز مشاوره دانشجویی استان های آسیب خیز کشور و فعالیت های آنان حمایت می کند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز