تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
نتایج رقابت‌های آنلاین شطرنج اعلام شد

مقام سوم آسیا برای دانشجویان شطرنج‌باز ایرانی

رقابت‌های شطرنج دانشجویان آسیا به میزبانی نمادین فدراسیون ملی دانشگاه‌های ایران در بخش دختران امروز(جمعه) با کسب عنوان سومی توسط تیم دانشجویان ایران پایان یافت
کد خبر: ۱۳۸۳۴
رقابت های شطرنج آنلاین دانشجویان دختر دانشگاه های آسیا در سومین و آخرین روز خود با برگزاری رده بندی در بخش تیمی و انفرادی پایان یافت و تیم شطرنج دختران دانشجوی کشورمان پس از تیم های مغولستان با ۲۰ امتیاز، ‌اندونزی با ۱۸ امتیاز و کسب عنوان اولی و دومی، ‌با کسب ۱۶ امتیاز عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کر دند.

در رده بندی انفرادی نیز «خولان انخسیاخان» از مغولستان با ۷.۵ امتیاز قهرمان شد، «نورعابدین شانتی» از اندونزی با ۷ امتیاز دوم شد و «نومینبالای تومور باتار» دیگر بازیکن مغول با ۷ امتیاز سومی را از آن خود کرد.

کیانا عرب کاندیدای استادی بانوان، بیشترین سهم را در کسب ۶.۵ امتیاز بیشترین سهم را در کسب عنوان سومی تیمی برای دختران ایران داشت و دربخش انفرادی نیز عنوان پنجمی را کسب کرد.

نیکی نادرنیا با ۵ امتیاز رتبه ۱۲، وصال حامدی نیا با ۴.۵ امتیاز رتبه ۱۶و کیمیا قاضی شریف نیز با کسب ۴ امتیاز به رتبه ۲۱ دست یافت.

طبق مقررات رده بندی نهایی مسابقات، پس از بررسی های فنی  تیم داوری  اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش رقابت های بخش پسران از هفتم دی ماه آغاز خواهد شد.

رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا از ۲۴ آذر آغاز شده و ۹ دی ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز