تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵

فرهاد مجیدی: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم/ نمی‌گذارم حتی یک بازیکن جدا شود

کد خبر: ۲۲۴۷۴
سرمربی استقلال گفت: بازی‌های ما مقابل پرسپولیس همیشه حساس است اما با توجه به شرایط جدول برای این‌که در کورس قهرمانی بمانیم محکوم به برد هستیم و از بچه‌های‌مان خواستیم به چیزی جز برد فکر نکنند.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما با این‌که به تازگی از رقابت‌های آسیایی برگشته و خسته بود اما خیلی خوب بازی کردند و ۷، ۸ موقعیت گل خلق کردند. باور کنید اگر دو سه موقعیت‌مان را هم گل می‌کردیم همه به‌به و چه‌چه می‌کردند. تیم ذوب‌آهن ۲ توپ آورد و هر ۲ را هم گل کرد. من از بازیکنانم راضی هستم و همه‌مان هم تمرکزمان را برای بازی گذاشتیم و امیدوارم یک بازی خوب و در خور نام استقلال انجام دهیم.

او ادامه داد: بازی‌های ما مقابل پرسپولیس همیشه حساس است اما با توجه به شرایط جدول برای این‌که در کورس قهرمانی بمانیم محکوم به برد هستیم و از بچه‌های‌مان خواستیم به چیزی جز برد فکر نکنند. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است اما تیم ما برای باقی ماندن در کورس قهرمانی محکوم به پیروزی است.

سرمربی استقلال در رابطه با غایبان تیمش گفت: مصدوم نداریم. فقط متین کریم زاده به بازی نمی‌رسد و آرش رضاوند هم در این بازی محروم است.

او در پاسخ به سوالی در رابطه با بازیکنانی که قرار است با این باشگاه تمدید یا فسخ کنند، عنوان کرد: این صحبت‌ها فقط در باشگاه استقلال است. خیلی عجیب است که در این خصوص کسی از پرسپولیس، تراکتور یا تیم‌های دیگر سوال نمی‌کند. واقعیتش این است که بازیکنان استقلال در ۲ سال گذشته با تفکر سرمربی انتخاب نشده‌اند ولی من همین‌جا به هوادران قول می‌دهم که اجازه نمی‌دهم اتفاقی که ۲ سال پیش برای این تیم افتاد، دوباره رخ دهد.

مجیدی اضافه کرد: اجازه نمی‌دهم حتی یک بازیکن از استقلال جدا شود. چند بازیکن ما قراردادشان به اتمام می‌رسد اما صحبت کردیم که با آن‌ها تمدید کنیم. چند بازیکن مد نظر من است و خودم شخصا با آن‌ها صحبت می‌کنم و وقتی موافقت‌شان را گرفتم به باشگاه می‌سپارم تا قراردادشان را ببندند. اگر بازیکن پیشنهاد خارجی داشته باشد به هر حال ممکن است شرایط خاص خودش را داشته باشد اما در کل اجازه نمی‌دهم هیچ کدام از بازیکنان از تیم جدا شوند.

او در خصوص جدایی فراز کمالوند گفت: او خیلی لطف کرد و به تیم ما آمد. خودش هم خیلی دوست داشت که در تیم ما حضور داشته باشد و به عنوان مشاور کنار من بود و زحمت زیادی هم برای تیم‌مان کشید. یک پیشنهاد خوب برایش آمد و با من صحبت کرد و گفت موقعیت خوب کاری برایم پیش آمده است. من هم به او اجازه دادم که از تیم جدا شود اما کلاً به دلیل این‌که ابتدای مربی‌گری هستم سعی می‌کنم خیلی چیزها یاد بگیرم و مشاوران خیلی خوبی دارم. دوستی دارم که چندین سال در ایتالیا کار می‌کند و روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشسته است. او هفته بعد واکسن کرونایش را می‌زند و به ایران می‌آید و تا آخر لیگ مهمان من است و به من کمک می‌کند.

سرمربی استقلال با بیان این‌که هواداران بازی‌ زیبایی را در دربی خواهند دید، عنوان کرد: هم پرسپولیس شرایط خوب و بازیکنان خوبی دارد و هم تیم ما انگیزه بالایی دارد. هواداران استقلال منتظر این بازی هستند تا با نتیجه‌ای که در این بازی می‌گیریم در کورس قهرمانی بمانیم و برای جام حذفی هم خودمان را آماده کنیم.

او درباره مشکلات مدیریتی سال‌های گذشته گفت: برای باشگاه بزرگی مثل استقلال جای تاسف است که استقلال بدون نظر سرمربی بسته شده است. فصل قبل هم که سرمربی تیم بودم، بازیکنان باشگاه‌های دیگر با من تماس می‌گرفتند و می‌گفتند که باشگاه استقلال با ما تماس گرفته و این در حالی بود که در لیست من نبودند. اجازه نمی‌دهم یک پشه اضافی وارد باشگاه استقلال شود و قول می‌دهم تیمی را برای فصل آینده ببندم که هواداران کیف کنند و آن فوتبال هجومی و زیبایی را که دوست دارند ببینند.

مجیدی اضافه کرد: اینجا باشگاه استقلال است و فرهنگ و ساختارش مشخص است. بازیکنی که ادب و احترام را رعایت نکند در تیم من هیچ جایی ندارد. اول ادب و احترام و دوم مسائل فنی مهم است. محمد دانشگر هم به اشتباه خود پی برده و دیگر چنین اشتباهی را انجام نمی‌دهد. او از لحاظ فنی یکی از بهترین دفاع‌های ایران است و خوشحالم که به تیم برگشته است.

او در پاسخ به این سوال بعد از داربی عدد تازه‌ای رو نمی‌شود؟ بیان کرد: آن برای جوانی‌های‌مان بود (باخنده). انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : فرهاد مجیدی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز