تهران ۱۲.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹

کدخدایی: مشارکت خوب است و بهتر هم می شود

کد خبر: ۲۴۸۲۴
سخنگوی شورای نگهبان، مشارکت در انتخابات امروز خوب توصیف کرد و گفت: انتخابات تا ۱۲شب ادامه دارد و مشارکت بهتر هم می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عباسعلی کدخدایی در اتاق مانیتورینگ شورای نگهبان در جمع خبرنگاران گفت: ان شاء الله خروجی تلاش‌های امروز خیر و مصلحت کشور را در برداشته باشد.

سخنگوی شورای نگهبان درباره میزان مشارکت گفت: مشارکت خوب است و انشالله بهتر می شود و تا ۱۲ شب هم ادامه دارد.

کدخدایی همچنین درباره تخلفات خاطرنشان کرد: تخلفات مربوط به صبح بود و الان هم درباره تبلیغات و کمبود تعرفه شکایت‌هایی بود که پیگیری می‌شود.

وی درباره سامانه مردم ناظر و شکایات مطروحه، گفت: مواردی که نیاز فوری بود رسیدگی و برطرف شده و مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- برگزار شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.  

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : کدخدایی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز