تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

نصب نیوجرسی در حاشیه سد لتیان و ایمن سازی محدوده آن

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات از نصب نیوجرسی در حاشیه سد لتیان و ایمن سازی محدوده آن خبر داد.
کد خبر: ۲۹۴۶۶
 عباس نوروزی دادستان عمومی و انقلاب لواسانات اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر عدم حصار و حفاظ در محدوده رانشی سد لتیان و دسترسی آسان به دریاچه سد، موضوع نصب نیوجرسی در این منطقه در دستور کار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر، وی افزود: به دلیل نبود هیچ گونه حفاظ و حصار در این محدوده در برخی اوقات شاهد غرق شدن تعدادی از شهروندان بودیم، از طرفی در این بین امکان رانش یک باره جاده به پایین و حاشیه دریاچه نیز وجود داشت، لذا به دلیل رانشی بودن این منطقه امکان نصب فنس و گاردریل نیز وجود نداشت، چون جاده رانش می‌کرد.

نوروزی تصریح کرد: با ورود جدی دادستان لواسانات بعنوان مدعی العموم به این موضوع و پیگیری از مسئولان مربوطه و با همکاری مجموعه مدیریت بهره برداری و نگهداری سد لتیان و همچنین با هماهنگی مسئولان شرکت آب منطقه‌ای تهران، در حال حاضر با نصب نیوجرسی از پارک خودرو‌ها در حاشیه جاده خودداری شد و در ادامه نیز با تکمیل تعدادی حصار فلزی بر روی نیوجرسی‌ها عملا امکان دسترسی به دریاچه وجود نخواهد داشت.

نصب نیوجرسی در حاشیه سد لتیان و ایمن سازی محدوده آن

به گفته دادستان عمومی و انقلاب لواسانات در کنار این موضوع تمهیدات دیگری برای جاده عبوری در کنار سد لتیان که خاکی است تمهیداتی اندیشیده شده که این موارد با همکاری اداره راهداری شمیرانات و با تراشه آسفالت ترمیم شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز