تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به مناسبت روز ملی سینما

احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران طی پیامی 21 شهریور ماه «روز ملی سینما را به اهالی فرهنگ و هنر تبریک گفت.
کد خبر: ۳۰۴۹۴


 به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

سینما یک نیاز ملی و یک دستاورد انسانی است که در رشد و بالندگی فرهنگ و تمدن یک جامعه می‌کوشد. یک رسانه بی بدیل در آموزش و فرهنگسازی که در تدوام و گسترش و بقاء فرهنگ و هنر واقعی یک جامعه حضوری فعال دارد.

سینما یک الگوی فردی و اجتماعی است تا جایی که تجربه های تلخ و شیرین را می توان در آن کسب کرد و راه درست را از نادرست تشخیص داد.

تعهد فیلم‌ساز نسبت به خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کند، مهم‌ترین عامل در تولید فیلم پرمحتواست؛ فیلم‌ساز اگر به مردم و میهن خود عشق بورزد، تعالی باورها و شعور آن‌ها از نظر اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی هم برایش اهمیت می‌یابد و متقابلا مردم هم طبعا‌ً از آثار چنین هنرمندی استقبال می‌کنند.

روز ملی سینما بهانه و فرصتی است تا این روز ارزشمند را به اهالی پرتلاش و فعال هنر هفتم، به ویژه هنرمندان استان تهران که با شناخت دقیق و مساعی وافر در راه غنای هنر سینما گام برمیدارند، تبریک عرض نمایم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز