تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!!
کد خبر: ۴۰۳۸۰

فال روزانه یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.

فال شخصی برای متولدین ۲۹ اسفند :

برای این که به اهداف بلند مدت زندگی تان برسید، باید از همین حالا دست به کار شوید. زمان خوبی ست تا برای سال جدید خود برنامه ریزی کنید، فقط حواس تان باشد که آنها را پیش کسی بازگو نکنید زیرا آدمهای سودجویی در اطراف تان هستند که ممکن است پیش پایتان سنگ بیاندازند. خودتان را برای تغییرات بزرگ آمده کنید. فصل بهار اتفاقات جدیدی برایتان می افتد که گره خیلی از مشکلات تان را باز خواهد کرد. وقت آن است تا زاویه دید خود را در مورد برخی افراد تغییر دهید و با دید مثبت تری به آنها بنگرید. این گونه نه تنها تفاهم بیشتری با اطرافیان تان خواهید داشت بلکه زیبایی های بیشتری از زندگی را نیز مشاهده خواهید کرد. ماه های اردیبهشت و مرداد از بهترین ماههای سالتان خواهد بود.


♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما قصد دارید در این ساعات باقی مانده تا فرا رسیدن سال نو یک بار دیگر دکوراسیون خانه تان را کمی تغییر دهید تا ظاهر آن را به بهترین حالت ممکن در بیاورید. شما برای این کار به چند خرید جزئی نیاز دارید، اما باید این را در نظر داشته باشید که اگر از خانه بیرون بروید فقط خدا می داند که چقدر معطل خواهید شد و وقت گران بهایتان را در ترافیک و شلوغی بازار خواهید گذراند. بهتر است سعی کنی فعلا اوضاع را با همان چیزهایی که دارید مدیریت کنید. به شما توصیه می کنیم که حتی یک لحظه از وقتتان را هدر ندهید و هر چه سریعتر دست به کار شوید، در غیر این صورت با کمبود وقت مواجه خواهید شد. حضور شخصی در زندگی تان روزمرگی هایتان را دستخوش تغییر می کند. برای انجام کاری نیاز به کمک گرفتن از یک متخصص دارید، برای موفقیت و رسیدن به هدفتان فقط فکر و آرزو کردن کافی نیست. باید دست به کار شوید و بیشتر تلاش کنید. باد در سر و مغرور نباشید.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز احساس می کنید که شریک زندگی تان برای حرف های شما ارزش زیادی قائل نیست، از این رو دلخور می شوید. اما بدانید که این ربطی به شما ندارد، او این روزها درگیر است و بهتر است که درکش کنید. اگر مجرد هستید، فردی در میان آشناهایتان نظر شما را به خود جلب کرده است اما در مورد بیان احساسات تان شک دارید. بهتر است دور نقض های کوچک را خط بکشید و با دیدی مثبت به او نگاه کنید. هیچ کس کامل نیست، پس توقع تان را پایین بیاورید تا زندگی تان رنگ دیگری به خود گیرد. بهتر است شخصی که در اطرافتان ادعاهایش سر به فلک کشیده، امتحان کنید. چشم بسته حرف هایش را قبول و آرزو نکنید که کاش جای او بودید. یک سفر را بهتر است فعلا به تعویق بیندازید. در رابطه احساسی تان خودتان بهتر می دانید که راه رفته را نباید دوباره رفت. از خودتان انرژی می گیرید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

شما برای برنامه ریزی سفر نوروزی تان کمی دیر دست به کار شده اید، اما هنوز خیلی دیر نشده است و می توانید همین امروز برای یک سفر چند روزه ی ماجراجویانه برنامه ریزی کنید. شما روزهای آخر سال تمام مدت روی دور تند بوده اید و زحمات زیادی کشیده اید و حالا شایستگی این را دارید که کمی به خودتان استراحت بدهید و خوش بگذرانید. اگر برنامه هایتان همین امروز جور نشدند هم اشکالی ندارد، چند روز خودتان را با عزیزانتان و آنهایی که دوستشان دارید سرگرم کنید و بعد از آن به سفر بروید. اگر خریدی باید بکنید بهتر است این کار را در ساعات آغازین روز انجام دهید تا کارهایتان به موقع انجام شوند. حواستان جمع باشد، قراری دارید که نباید به آن دیر برسید. پای تصمیمی که گرفته اید بایستید. در مقابل فشارها کم نیاورید و جا نزنید. به دوستی نزدیک کمک خواهید کرد. شخصی برای درد دل پیش شما می آید، شنونده و راز دار باشید. چیزی نگویید که دلش را بشکنید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شما از این که مورد توجه قرار بگیرید لذت خاصی می برید و برای این که جدی گرفته شوید کمی مبالغه را با تعریف هایی که می کنید ترکیب می کنید. شما با این کارتان باعث می شوید دیگران نسبت به حرف هایتان دچار تردید شوند. اگر با وجود دانستن عواقب احتمالی حرف هایتان به این رفتار خود ادامه دادید حواستان باشد که برای اثبات حرفتان پافشاری نکنید و به آنها کمی فرصت بدهید. امروز از آن روزهایی است که به سرعت می گذرند و پیش از آنکه فرصت کنید خودتان را جمع و جور کنید خواهید دید که روزتان به پایان رسیده است، پس اگر کارهای مهمی برای انجام دادن دارید بهتر است کمی دست بجنبانید و از آخرین ساعات امسال بهره ببرید. روزهای خوش عاشقی پیش رویتان است. زندگیتان پر از آرامش و خوشبختی خواهد بود. شانس در خانه تان را می زند. حواستان باشد، از موقعیتان به خوبی استفاده کنید. با شخصی که می دانید آخرش همه کارها را باید خودتان انجام دهید، وارد کار یا معامله نشوید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

با ایجاد تنوع در زندگی تان، پیشرفت قابل ملاحظه ای را مشاهده خواهید کرد. ممکن است در ابتدا هماهنگی با شرایط جدید برایتان سخت باشد اما رفته رفته همه چیز مطابق میل تان پیش خواهد رفت. فقط یادتان باشد که این فرصت ها همیشگی نیست و اگر آن را از دست دهید، ممکن است تا سالهای سال هیچ پیشرفتی در زندگی تان نداشته باشید. در مورد موضوعی باید به کسی جواب بدهید. سعی کنید که منطقی عمل کنید تا احساسی. از تصمیمی که گرفته اید نیز مطمئن باشید تا نظر دیگران هیچ تاثیری روی شما نداشته باشد. نسبت به کسی که به شما علاقه نشان می دهد بی توجه نباشید. دیگران حسرت زندگی تان را می خورند ولی خودتان به زندگی دیگران توجه دارید، قدر و ارزش زندگی تان را بدانید. به زودی موفقیتی در کار کسب می کنید. از تردید دست بردارید برای رسیدن به آنچه که می خواهید باید راه تازه ای را امتحان کنید.


♍ فال امروز متولدین شهریور

از نظر فیزیکی احساس خوبی ندارید، اما نگران نباشید زیرا فردا حالتان بهبود می یابد. بهتر است امروز به تغذیه خود اهمیت دهید. سفری در راه دارید. این سفر می تواند تغییرات بزرگی را در زندگی تان ایجاد کند. چارچوب هایی برای خودتان ساخته بودید که اخیرا کمی متزلزل شده است. به جای نگرانی، بد نیست یک بار هم خودتان را به دست باد بسپارید و رها شدن را تجربه کنید. جسارت می تواند اتفاقات خوبی را برایتان رقم بزند. پس احتیاط را کنار بگذارید و ریسک پذیرتر باشید. باران رحمت بر شما خواهد بارید، سرتان را بالا بگیرید. برای رفتن به جایی نیاز به کسب اجازه یا مجوز دارید. در یک دعوای مالی خانوادگی تا می توانید بر اعصاب خود مسلط باشید وگرنه همچنان بحث بی نتیجه می ماند.کسی که نتواند شادی تان را ببیند دوست نیست.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

استرس زیاد از حد به بدن شما فشار آورده است اما این روزهای آخر است و از این پس باید شاهد نتیجه کارهایتان باشید. بهترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که دست از کارهایتان بکشید و کمی استراحت کنید. اگر در فضای آزاد باشید، بهتر است. طبیعت می تواند انرژی مثبت فوق العاده ای به شما دهد. فردی به تازگی ها وارد زندگی تان شده، شاید اکنون تمایل زیادی به برقراری ارتباط با او نداشته باشید اما بعدها یکی از نزدیک ترین های زندگی تان خواهد شد. شکست اول راه پیروزیست، از اتفاقی که افتاده درس بگیرید. در مورد شخصی و اشتباهی که کرده، چنان سخت گرفته اید که انگار خودتان هرگز اشتباه نکرده و نمی کنید، شما می دانید که او نیت بدی نداشته بیش از این آزارش ندهید. با خلوص نیت و بدون اضطراب با او حرف بزنید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز در یک جمعی، یک پیشنهاد کاری به شما می شود. شاید در ابتدا برایتان وسوسه انگیز باشد اما بهتر است بجز شرایط مالی، دیگر جوانب آن را هم بسنجید سپس تصمیم بگیرید. شما سختی های زیادی را تحمل کرده اید، حال بهتر است فقط به فکر خوشگذرانی باشید. از همین امروز برای تعطیلات خود برنامه ریزی کنید. حتی اگر حوصله ندارید، سعی کنید یک مسافرت کوتاه بروید. سفر می تواند تغییرات بزرگی را در زندگی تان ایجاد کند. نگرانی‌هایتان شما را در چشمش ضعیف می کند، میان رو باشید اعتدال را در هر کاری حتی نیکی کردن به دیگران رعایت کنید. به زودی اوضاع بر وفق مرادتان خواهد شد. این هفته خرید و فروش هر دو برایتان خوب است. کامیابی و موفقیت با باور کردن خودتان به دست می آید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز کاری پیش پایتان قرار می گیرد که به راحتی می توانید آن را به اتمام برسانید. پس تنبلی نکنید و دست به کار شوید. شما فرد رمانتیکی هستید و دوست دارید که شریک زندگی تان نیز اینگونه باشد اما یادتان نرود که هر کسی شخصیت خاص خود را دارد. شما نمی توانید به سادگی دیگران را تغییر دهید، پس برای جلوگیری از ناراحتی، اطرافیان تان را همانگونه که هستند، بپذیرید. در اواخر شب یک خبر خوب از طریق تلفن به شما می رسد. فردی باهوش و کاردان طرف مشورت شما خواهد شد از این فرصت استفاده کنید. مسافرت برایتان خوب است. به زودی همه چیز بهتر می شود. تغییر شغل یا مکان حتمی است. از ضرری که کرده اید درس بگیرید و یک خطا را دوبار تکرار نکنید. از ریسک کردن یا شریک شدن بپرهیزید.


♑ فال روز متولدین دی

به شما توصیه می شود که در این آخرین روز سال تا جای ممکن خانه را ترک نکنید و اگر کار ضروری و مهمی ندارید تا جای ممکن در خانه مانده و وقتتان را با آماده کردن خودتان و خانه تان برای فرا رسیدن سال نو آماده کنید، اگر با وجود دانستن تمام چالش هایی که در انتظارتان هستند قصد بیرون رفتن از خانه را دارید بهتر است با احتیاطی بیشتر از همیشه رانندگی کنید و در صورت ممکن از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده کنید تا هم اعصاب خودتان با رانندگی در ترافیک سنگین امروز به هم نریزد و هم به کمتر شدن ترافیک کمک کرده باشید. جشن گرفتن سال نو را زیاد برای خودتان و خانواده تان سخت نکنید، مهمترین چیز بودن در کنار یکدیگر و مغتنم شمردن لحظه هاست. خود را آماده کنید شخصی به دیدنتان خواهد آمد. توانایی‌هایتان را بشناسید و در زندگی به دنبال خواسته های بی اساس نباشید، اندیشه های نادرست را از سر بیرون کنید همین عوامل باعث شده که مدت ها با تردید زندگی کنید و دچار دردسرهای فراوان بشوید، افکار واهی را دور بریزید.


♒ فال متولدین بهمن

درست آنجا که انتظارش را ندارید، اتفاق غیر منتظره ای برایتان خواهد افتاد. از طریق یکی از دوستان تان خبری به شما می رسد که از خوشحالی سر از پا نمی شناسید. این شادی را با خانواده تان قسمت کنید. اگر به فکر شروع کاری هستید، فعلا دست نگه دارید تا شرایط برایتان روشن تر شود. اطلاعی که در دست دارید هنوز کافی نیست، پس صبر کنید تا به نتیجه دلخواه تان برسید. طبیعت تنها چیزی ست که در حال حاضر می تواند به شما انرژی دهد. پس توصیه می کنیم که از خانه بیرون بروید و از آن لذت ببرید. هر قفلی کلیدی دارد، از مشاوری بهره بگیرید. هیچ کس بدون سعی و تلاش به جایی نرسیده است. اگر می خواهید به هدفتان برسید، سعی کنید به خودتان متکی باشید، شما چیزی کمتر از دیگران ندارید، اما متاسفانه دچار وسواس و تردید هستید. نگاهتان را عوض کنید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

به فکر انجام کاری هستید اما فکر می کنید که توانایی لازم را برای آن ندارید. اشتباه شما این است که اعتماد به نفس بالایی ندارید. اما بدانید که هیچ کس کامل نیست، پس انگشت اشاره تان را از روی نقص هایتان بردارید و آن را روی توانایی هایان بگذارید تا معجزات اش را ببینید. این روزهای آخر سال، بیشتر مراقب سلامتی تان باشید. جدا از فعالیت بدنی، تغذیه مناسب چیزی ست که باید در اولویت امروزتان قرار دهید. در اواسط روز نشانه ای از عشق در زندگی تان مشاهده می کنید که روحیه تان را از این رو به آن رو می کند. به تازگی غمی در دلتان خانه کرده که علتش فکرهای بیهوده ای است که خود را با آن مشغول ساخته اید. شخصی که با حرفهایش انرژیتان را می گیرد و نا امیدتان می کند، از خودتان دور کنید. در مورد مسئله کاری اخیرتان بهتر است سری که درد نمی کند دستمال نبندید، اوضاع همینطور که هست خوب است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز