تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸

امام جمعه کرج: باید بیشتر بر روی کودکان سرمایه گذاری کرد

مسائل مربوط به کودکان را در این قرارگاه دنبال خواهیم کرد چرا که تربیت کودکان در جامعه اسلامی از اهمیت برخوردار است.
کد خبر: ۴۶۲۹۳

امام جمعه کرج:  باید بیشتر بر روی کودکان سرمایه گذاری کرد

 به نقل از ایسنا، امام جمعه کرج با بیان اینکه در استان البرز قرارگاهی ذیل شورای فرهنگ عمومی برای اجرای برنامه‌های مربوط به کودکان تشکیل می‌شود، گفت: مسائل مربوط به کودکان را در این قرارگاه دنبال خواهیم کرد چرا که تربیت کودکان در جامعه اسلامی از اهمیت برخوردار است.

 آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۱ شهریور کرج با اشاره به اهمیت پیاده‌روی اربعین، گفت: نباید از اجرای برنامه‌های معنوی و فرهنگی در این مراسم غفلت کرد.

امام جمعه کرج در ادامه با بیان اینکه در آستانه ۱۷ شهریور قرار داریم، گفت: در این روز خون‌های پاکی برای مبارزه با رژیم طاغوت بر زمین ریخته شد. شمار زیادی از جوانان در این روز به شهادت رسیدند.

وی افزود: از ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ تا کنون هیچ سستی در اراده ملت ایران ایجاد نشده و این ملت در رسیدن به اهداف خود مصمم‌تر شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان البرز در ادامه اهمیت شناخت حق و باطل و موانع آن را یادآور شد و گفت: یکی از مسائل مهم که مانع شناخت حق بوده عوامل روانی است که اگر بتوانیم حق را بشناسیم باید مصادیق حق را شناخت. به طور مثال برای دفاع از کیان کشور، دین و ارزش‌ها لازم است که دفاع کرد، اما یک عده بهانه تراشی می‌کنند و توجیهاتی می‌آورند که این آفات روانی شناخت حق است.

امام جمعه کرج به فرارسیدن هفته تعاون هم اشاره و اعلام کرد: نقش مهم تعاون در تولید، اقتصاد، رفاه، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تربیت کودکان در جامعه اسلامی یکی از موضوعات مهم است، اما از اول انقلاب تاکنون برنامه مدونی برای تربیت کودکان نداشته‌ایم جز سند ملی کودک که به درستی به آن پرداخته نشده است.

حسینی همدانی با بیان اینکه در استان البرز قرارگاهی ذیل شورای فرهنگ عمومی برای اجرای برنامه‌های مربوط به کودکان تشکیل می‌شود، گفت: مسائل مربوط به کودکان را در این قرارگاه دنبال خواهیم کرد چرا که تربیت کودکان در جامعه اسلامی از اهمیت برخوردار است.

وی در پایان گفت: باید بیشتر بر روی کودکان سرمایه گذاری کرد و به این رده سنی پرداخته شود از اسباب بازی تا کتاب، قصه کودک و سایر موارد نیازمند برنامه ریزی اصولی است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز