تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

رییس دادگستری کردستان: مدارای نظام با آشوبگران حد و حصر مشخصی دارد

نظام جمهوری اسلامی بر پایه خون بیش از 200 هزار شهید بنا شده است و در استان کردستان نیز تعداد این شهدا بیش از 23 هزار نفر است و وجب به وجب خاک این استان آغشته به خون این شهدای عزیز است
کد خبر: ۴۹۱۹۲

رییس دادگستری کردستان: مدارای نظام با آشوبگران حد و حصر مشخصی دارد

به نقل از ایرنا؛ رییس کل دادگستری کردستان با هشدار به دشمنان و معاندین نظام گفت: رأفت و مدارای نظام اسلامی حد و حصر مشخصی دارد و امنیت مردم خط قرمز ماست و اگر دشمنان و اغتشاشگران هر چه سریعتر به این غائله پایان ندهند به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری  کردستان، حجت الاسلام حسینی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در سنندج افزود: اعتراض ، انتقاد و بیان نقطه نظرات همواره مورد استقبال و تاکید مسئولین کشوری و استانی است اما اغتشاش، تخریب و آتش زدن اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت ماهیت دیگری دارد .

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی با تمرکز بر استان کردستان و با به راه انداختن طوفان رسانه ای و لجن پراکنی گسترده و پروژه کشته سازی سعی در ناامن جلوه دادن استان کردستان دارند در حالیکه با تلاش و عزم قوی نیروهای خدوم انقلاب بحمدالله در چند روز اخیر آرامش در استان برقرار بوده و صرفا تعداد قلیلی هستند که امنیت مردم را هدف قرار داده اند و با این افراد به شدت برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد : نظام جمهوری اسلامی بر پایه خون بیش از 200 هزار شهید بنا شده است و در استان کردستان نیز تعداد این شهدا بیش از 23 هزار نفر است و وجب به وجب خاک این استان آغشته به خون این شهدای عزیز است .

وی ابراز داشت : نکته قابل توجه این است که گروهها و افرادی در زمان فعلی مدعی دفاع از حقوق مردم کردستان شده اند که جنایات آنان علیه مردم میهن اسلامی و بویژه کردستانی ها در طول تاریخ این مرز و بوم اثبات شده است.

رییس کل دادگستری استان کردستان در ابتدای سخنانش نیز هفته وحدت را به تمامی مسلمین جهان تبریک گفت و اظهار داشت : این ایام ولادت پیامبر اوج مهربانی و رحمت و آیینه تمام نمای حضرت حق تعالی است که با بینش عمیق امام خمینی (ره) و اعتقاد قلبی ایشان نامگذاری شده است و هذف از این نامگذاری تقویت وحدت و برادری بین مسلمانان جهان است.

وی افزود : وحدت امت اسلام همواره مورد توجه معاندنین و دشمنان نظام بوده است و متاسفانه در چند روز اخیر اغتشاشاگران این ایام را به کام مردم ما تلخ کردند.

 

سیاست نظام وحدت و برادری میان اقوام و مذاهب است

د​​​​​​ر ادامه این مراسم ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی اظهار داشت: هفته وحدت بزرگداشت میلاد پیامبری است که در اوج اخلاق انسانی است و تمام فرمایشات آن ستوده ، وحی الهی است و اطاعت از رسول خدا به مثابه اطاعت از خداوند متعال است .

ماموستا کریمی افزود: به اعتقاد تمامی علمای اهل تشیع و تسنن منشأ عشق و علاقه به پیغمبر اسلام (ص) بحث توحید است و می توان گفت که مسیر عشق به خداوند اطاعت از رسول خداست.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی تاکید کرد: استراتژی و سیاست نظام جمهوری اسلامی تشکیل رنگین کمان وحدت و برادری بین اقوام و مذاهب است و با اتحاد و برادری می توان به ایران قوی، مقتدر و توسعه یافته دست یافت.

در این مراسم گروه دف نوازی «نالی» به مداحی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) پرداخت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز