تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵

امام جمعه شهرکرد:ایجاد روحیه یاس، سرخوردگی و انفعال در مردم از اهداف دشمن است

با توجه به موقعیت حساس کنونی و برای محکومیت اغتشاشات اخیر می‌طلبد تا مردم در این برنامه حضور گسترده و دشمن‌شکنی داشته باشند.
کد خبر: ۴۹۹۱۷

امام جمعه شهرکرد:ایجاد روحیه یاس، سرخوردگی و انفعال در مردم از اهداف دشمن است

به نقل از ایرنا؛ امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ایجاد روحیه یاس، سرخوردگی و انفعال در مردم از اهداف دشمن است، گفت: استکبار با روایت‌گری‌های غلط و امپراتوری دروغ‌ خود تلاش دارد تا مردم را منفعل کند و قدرت تصمیم‌گیری را از آنها بگیرد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان افزود: حرکت در مسیر حق همواره با فراز و فرودهایی همراه است اما آموزه‌های دین از ما می‌خواهد با صبوری در این مسیر پایدار و مقاوم باشیم و این روحیه را به مردم جامعه منتقل کنیم.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم دشمن با تحریفات خود ذهن جامعه را مخدوش و اختلاف‌افکنی کند از همین رو باید مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و بساط این افراد به دست مردم برچیده شود.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: نظیر شرایط کنونی کشور را در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی نیز شاهد بودیم و منافقان با ایجاد بلوا و ترور در کشور قصد ناامن کردن جامعه را داشتند اما این چالش‌ها در برابر عظمت انقلاب اسلامی، یک مساله جزیی و کوچک بوده و مهم اینست که ما وظایف خود را در مواجه با اغتشاشگران بدانیم و نگذاریم روحیه انفعال بر ما حاکم شود.

نکونام ایجاد روحیه یاس، سرخوردگی و انفعال در مردم کشور را از اهداف دشمن عنوان کرد و گفت: استکبار با روایتگری‌های غلط و امپراتوری دروغ‌ خود تلاش دارد تا مردم را منفعل کند و قدرت تصمیم‌گیری را از آنها بگیرد و با تاسف باید گفت که این روحیه بر بخشی از جامعه حاکم شده است و این موضوع خیلی خطرناک است.

وی با تاکید بر حقانیت انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مگر می‌شود کسی با انقلاب اسلامی آشنا باشد و به حقانیت آن پی نبرده باشد از همین رو باید تا می‌توان بر اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردهای انقلاب اقدام کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، ارتباطات و دیپلماسی قوی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در حالی که دشمن القا می‌کند که ایران منزوی است و در دنیا پایگاهی ندارد اما امروز ایران نه تنها منزوی نیست بلکه جایگاه جهانی و تعاملاتش با دنیا بیشتر شده است از همین رو باید قدر قدرت و قوت خود را بدانیم و باور داشته باشیم که داریم به سمت ایران قوی حرکت می‌کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرها و روستاهای استان، اظهار داشت: این مراسم با حضور حماسی و گسترده مردم در شهرکرد از ساعت ۱۰ صبح از چهارراه بازار آغاز و به مصلی امام خمینی(ره) ختم می‌شود.

موسی انصاری افزود: با توجه به موقعیت حساس کنونی و برای محکومیت اغتشاشات اخیر می‌طلبد تا مردم در این برنامه حضور گسترده و دشمن‌شکنی داشته باشند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز