تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

آلگری: از عملکرد یوونتوس برابر آتالانتا کاملاً راضی‌ام

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل آتالانتا تمجید کرد.
کد خبر: ۵۱۰۷

 اخبار معاصر: ماسیمیلیانو آلگری، پس از پیروزی 2 بر صفر یوونتوس برابر آتالانتا در تورین که گل اول آن را پائول دیبالا به ثمر رساند به تمجید از این مهاجم آرژانتینی پرداخت، هرچند تأکید کرد که او باید پیشرفت کند.

با وجود پیروزی بانوی پیر، آلگری معتقد بود که تیمش در برخی جهات ضعف داشته است. او در پایان بازی به شبکه مدیاست ایتالیا گفت: بازیکنان ما بازی خوب انجام دادند. گل نخوردیم و در مقاطعی از بازی حرکات خوبی نشان دادیم. یوونتوس موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت. من راضی هستم اگرچه نباید آنقدر توپ را لو و در پایان بازی در حالی که حریف 10 نفره شده بود، بیش از اندازه انرژی‌مان را هدر می‌دادیم.

در جریان بازی پل پوگبا، هافبک فرانسوی یووه یک موقعیت مسلم گلزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد. آلگری اما از پوگبا دفاع کرد و اظهار داشت: از دست دادن یک پنالتی اشکالی ندارد. تنها کسانی که پنالتی از دست نمی‌دهند کسانی هستند که پشت این ضربات نمی‌ایستند. پوگبا دارد پیشرفت می‌کند و هنوز هم می‌تواند بهتر از این شود.

سرمربی بانوی پیر درباره دیبالا،‌پست بازی او و عملکردش عنوان کرد: من پست بازی دیبالا را دوست دارم و خودش هم راضی است. دیبالا باید میان خطوط میانی و حمله ما بازی کند. با تمام احترامی که برای زامپارینی (رئیس باشگاه پالرمو، باشگاه قبلی دیبالا) قائلم باید بگویم که دیبالا به تازگی به جمع ما ملحق شده است و نمی‌توانیم بیش از اندازه بار مسئولیتش را سنگین کنیم. او از نظر فیزیکی باید پیشرفت کند. دیبالا تنها 21 سال سن دارد و عملکردی که او در تیم ما دارد به هیچ وجه شبیه عملکردش در پالرمو نیست.




انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز