تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
در برنامه 90 شب گذشته؛

کی روش افشاگری کرد

مخاطبان برنامه 90 برنده دربی 81 را مشخص کردند.
کد خبر: ۵۱۷۶
اخبار معاصر: برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به اتفاقات فوتبالی هفته گذشته کشورمان پرداخت.گزارشی از دیدار سیاه جامگان - پرسپولیس و برتری دو بر یک قرمزپوشان پخش شد.

سوال پیامکی این برنامه به پیش‌بینی نتیجه دربی 81 اختصاص داشت که مخاطبان برنامه با ارسال اعدادی که رقم اول آن تعداد گل‌های استقلال و رقم دوم تعداد گل‌های پرسپولیس بود، نتیجه این بازی را پیش‌بینی می‌کردند.

نمایش نظر مخاطبان برنامه نشان داد پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال به برتری خواهد رسید.

 گزارشی از ترین‌های هفته نهم لیگ برتر به نمایش درآمد.

صحبت‌هایی از شهرام سبزی پسر محروم مجید سبزی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال پخش شد.

وی عنوان داشت که در حدود 10 سال است که پدرش به رحمت خدا رفته و باشگاه پرسپولیس در حدود 6 الی 7 مدیرعامل عوض کرده و دریغ از یک کار مثبت که برای او و مادرش انجام داده باشند.

پسر مرحوم سبزی گفت:آقای رویانیان هم دوست داشت که کمک کند اما همه این‌ها در حد حرف بود و زیر یک سال صاحبخانه گفت که این خانه 10 میلیون رهن شده و حق و حساب را نداده‌اند.

 وی ادامه داد: با خانواده نوروزی این کار را نکنند. این خانواده بیشتر نیاز به دریافت پول هادی هستند. 

گزارشی از ساخت و ساز استادیوم30 هزار نفری مشهد پخش شد.

 
گزارشی از حواشی بازی استقلال تهران - استقلال خوزستان که منجر به تساوی یک بر یک شد، به نمایش درآمد.گزارش داوری دیدار سیاه جامگان - پرسپولیس و استقلال تهران - استقلال خوزستان پخش شد.

1-در دیدار سیاه جامگان -پرسپولیس، برخوردی میان طارمی و بازیکن حریف صورت نگرفت و اگر هم برخورد باشد طارمی خودش پایش را به پای بازیکن حریف زد و خطای پنالتی نبود و کارت زرد به طارمی درست بود.

2- در دیدار استقلال تهران - استقلال خوزستان یک پنالتی باید برای تیم استقلال خوزستان اعلام می‌شد.

 
در ادامه گزارشی از آنالیز تیم‌های استقلال و پرسپولیس پخش شد، نقاط قوت و ضعف این دو تیم و همچنین برترین‌های سرخابی‌ها به نمایش درآمد.

 

در ادامه گزارش دیگری درباره جدال این دو تیم در فصل پاییز و ماه آبان به نمایش درآمد.

مشخص شد که پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال بهترین عملکرد را در میان سایر مربیان سرخابی داشته و محسن بنگر هم با 5 حضور بدون شکست در دربی، شکست ناپذیرترین بازیکن دربی سرخابی است.

در دربی‌هایی هم که رحمتی کاپیتان بوده این دیدار با تساوی به پایان رسیده است.

در ادامه مصاحبه تند کارلوس کی‌روش علیه مسئولان سابق کمیته اخلاق پخش شد.

 در ادامه گزارشی از لژیونرهای ایرانی پخش شد.

ارتباط تلفنی با حسین فرکی برقرار شد.

حسین فرکی در گفت‌وگو با برنامه 90 درباره شرایط این تیم اظهار داشت: متأسفانه با اولین باخت سپاهان هجمه سنگینی را به ما وارد کردند ما فصل را قاعدتاً باید با 18 بازیکن بزرگسال شروع کنیم اما با 17 بازیکن شروع کردیم که از این تعداد بازیکن 11 بازیکن ما بزرگسال بودند و در این میان بازیکنانی هم نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و روبه به استفاده از جوانان آوردیم. ما در 5 هفته اول نتایج خوبی گرفتیم و از 15 امتیاز ممکن 13 امتیاز کسب کردیم اما در 5 بازی دوم 3 امتیاز کسب کردیم که متأسفانه توهین‌هایی به ما شد.

وی افزود: یک زمانی سپاهان قهرمان شده و بهترین بازیکنان ملی‌ را داشته و حتی بهترین بازیکنان خارجی را جذب کرده و از موقعی که من به سپاهان آمدم 2 بازیکن سرباز را از من در فصل گذشته گرفتند و بازیکنان محروم و مصدوم زیادی هم داریم من از روی برخی بازیکنان شرمنده هستم که با وجود مصدومیت و آسیب‌دیدگی آن را تحمل می‌کنند و بازی می‌کنند تا رقابت‌ها به نیم‌فصل برسد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان  افزود: تعجب می‌کنم از هوادارانی که فکر می‌کردم بعضی از آنها حرفه‌ای هستند اما تنها چیزی که به آن توجه ندارند حرفه‌ای بودن است من به جوانان اهمیت می‌دهم و این هواداران امروز انتظار خیلی بالایی دارند و به جای کمک ساز مخالف می‌زنند. البته از هواداران واقعی که سپاهان را دوست دارند و بی‌احترامی نمی‌کنند تشکر می‌کنم. متأسفانه این بی‌فرهنگی و بی‌اخلاقی از نوع بدش دارد اتفاق می‌افتد و امروز وقتی سپاهان بازی می‌کند مورد دشنام هواداران قرار می‌‌گیرم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازی دادن به محرم نویدکیا در انزلی کم لطفی حسین فرکی به خودش نبود؟ و اینکه مشخص شد در سپاهان بازیکن ‌سالاری وجود دارد، گفت: به هر حال ما از نیامدن محرم مستقیماً آسیب دیدیم من با محرم صحبت کردم و او به من گفت که کمابیش تمرین داشتم و ایشان زیر نظر مربی بدنساز به تمرین پرداخت تا بتواند بازی کند.

فرکی افزود: به دنبال این نیستم که بخواهم تلافی کنم و یا اعمال قدرت کنم محرم یکی از بهترین بازیکن‌ها است و به نظرم محرم به خودش کم لطفی کرد و چه بسا می‌آمد شرایط تیم متفاوت می‌شد به هر حال در حال حاضر شرایطی داریم که می‌خواهیم از سرمایه‌هایمان بهتر استفاده کنیم و به دنبال این هستم تا محرم هرچه سریعتر آماده شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد:‌ من به سپاهان امیدوار هستم و اتفاق خاصی رخ نداده است تیم‌های مدعی فصل گذشته مثل نفت، فولاد و ذوب‌آهن از سپاهان پایین‌تر هستند و نمی‌دانم برخی از هواداران ما به دنبال چه چیزی هستند من فقط یک جمله می‌گویم و اینکه شکست و پیروزی به ما می‌آموزد چه کسی دوست و چه کسی دشمن.

گزارشی از بازی سپاهان اصفهان - استقلال تهران و برتری آبی‌پوشان پخش شد.

در ادامه ارتباطی با حسین آبانگاه دبیر پیشین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برقرار شد.

 

*گزارشی از دیدار پرسپولیس - ملوان پخش شد و به برتری دو بر صفر قرمزپوشان اشاره شد.

 آبانگاه گفت: دلیل استعفای کمیته اخلاق عدم اجرای رأی خانبان بوده که به هر نحوی کفاشیان و یا کی‌روش نگذاشتند این حکم اجرایی شود.

وی افزود: آقای خانبان  دو توهین انجام داده بود که یک توهین آن مربوط به وزیر و یک توهین هم به دبیرکل فدراسیون فوتبال بود. بحث خانبان و وتوی رأی که ما صادر کرده بودیم دلیل استعفای ما بود.

آبانگاه افزود: البته درباره پرونده آل‌اشپورت هم از وزارت ورزش پیگیری این موضوع بودند و ما در حین رسیدگی متوجه شدیم که فدراسیون فوتبال هیچ تمایلی ندارد تا مدرک را در اختیار ما قرار دهد و در ابتدا قضیه دریافت 100 هزار دلار را روزنامه 90 رسانه‌ای کرد و ما اصلاً شخص آقای کی‌روش را متهم نکردیم هرچند که ایشان کار ما را دروغگو خطاب می‌کند.

وی ادامه داد: کی‌روش درباره پرونده آل‌اشپورت کار غیراخلاقی انجام داده و در متن قرارداد ایشان آمده که باید از فدراسیون پیروی و تبعیت کند و اگر فدراسیون فوتبال با اسپانسری قرارداد بست سرمربی و تیمش هم باید از آن اسپانسر استفاده کند اما وقتی موضوع رسانه‌ای شد ایشان بیانیه دادند.

دبیر سابق کمیته اخلاق ادامه داد: کی‌روش در حال حاضر سرمربی تیم ملی است ما اگر الان حرف بزنیم یک بازی پیش‌روی تیم ملی هست و می‌گویند که نزدیک بازی گوام است و یا بازی هند و یا بازی عمان و ما باید به این پرونده رسیدگی می‌کردیم.

آبانگاه افزود: آقای کی‌روش اگر می‌خواهد آمار بگیرد از اقای مارکار آقاجانیان آمار بگیرد که شاگرد من بوده است.

وی گفت: آقای کی‌روش به امام حسین اشاره داشتند و من باید بگویم دلیل قیام امام حسین و حضرت مسیح مقابله با ظلم و جور و مردم‌کشی بوده و من به کی‌روش پیشنهاد می‌کنم که یک کتاب در این باره و قیام امام حسین (ع) بخواند و از توهین ایشان ممنونم.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی هم در ادامه روی خط آمد و دست به افشاگری زد.

بسیار شفاف است که آقای آبانگاه به نمایندگی از فردی این قضیه را دنبال می‌کند و در درجه دوم ایشان اطلاع خاصی ازاین صحبت‌هایی که انجام می‌دهد ندارد.

وی افزود: بنده کاملاً آزاد هستم و هرگونه اسپانسری را که می‌خواهم می‌توانم لباسش را بر تن کنم و هیچ شرکتی این حق را ندارد و به صورت انحصاری متعلق به کسی نیست.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: حق تصویر من به هیچ عنوان انحصاری نبوده و در آخر هم تأکید می‌کنم رئیس من فدراسیون است و تمام این صحبت‌ها از قبل با فدراسیون هماهنگ شده بود.

کی‌روش افزود: اگر هم لازم باشد در آینده شفافیت بیشتری را ارائه می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: دبیر سابق کمیته اخلاق با صحبت‌هایی که امشب مطرح کردند بسیار مشکوک است که به نمایندگی از چه شخص و نماینده‌ای این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. این شخص کسی است که پرونده خانبان و آقاجانیان را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

کی‌روش در واکنش به این سؤال که آیا این فرد از اعضای کمیته بازاریابی فدراسیون است صراحتاً گفت:‌ آقای دکتر اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال پرونده خانبان و آقاجانیان را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : برنامه 90 کیروش
ارسال نظر

آخرین اخبار روز