تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
فرآورده:

ساخت "ثارالله" اواخر امسال کلید می خورد

کارگردان فیلم سینمایی "ثارالله" گفت: اصلا بحث توقف ساخت این اثر به لحاظ کمبود منابع مالی مطرح نیست و هجرت امام حسین(ع) از مکه تا کربلا ماجرای این فیلم است.
کد خبر: ۵۳۷
مجتبی فرآورده کارگردان فیلم سینمایی "ثار الله" درباره شایعات توقف این اثر به علت مشکلات مالی گفت: این مسئله کذب محض است. متاسفانه اخبار نادرست وساختگی زیادی در مورد این پروژه انتشار می یابد.

وی در رابطه با تیم بازیگری این اثر، گفت: ما براساس چارتی که برای خودمان تعیین کردیم به سمت جلوقدم  برمی دارم، تنها مطلبی که در مورد گروه بازیگری پروژه سینمایی "ثارالله" می توانم اعلام کنم، حاکی از انعقاد قرار داد با همگی 75 کاراکتر اصلی است.

این فیلمساز در رابطه با زمان ساخت این اثر نمایشی عنوان کرد: تاکنون برای شروع تصویربرداری چند مقطع زمانی را مشخص کرده بودیم که بنا به دلایلی گوناگونی این اتفاق رخ نداده است، ولی  در بدترین حالت زمانی ساخت" ثار الله" در اواخر سال 1394 آغاز خواهد شد.

داستان از هجرت امام حسین (ع) از شهر مکه آغاز و تا عصر عاشورا ادامه پیدا می کند. هجرت امام حسین (ع) از شهر مکه و همراهی با کاروان امام حسین(ع) در طول مسیر از مکه تا کربلا از جمله بخش هایی است که در سینما و تلویزیون و بیان داستان های عاشورایی کمتر مورد توجه قرار گرفته است و سعی کردیم در نگارش فیلمنامه، این بخش را برای آگاه کردن مردم نسبت به قیام سیدالشهدا به تصویر بکشیم.

بر اساس صحبت های مجتبی فرآورده نویسنده، کارگردان و تهیه کننده، حمید خضوعی ابیانه به عنوان مدیر فیلمبرداری در پروژه سینمایی «ثارالله» حضور دارد و حمید قدیریان مدیر هنری، محمدرضا مویینی تدوین، سعید ملکان طراح چهره پرداز، هادی اسلامی طراح جلوه های بصری، اسماعیل قدیریان طراح جلوه های میدانی هستند.

همچنین طراح جنگ و بدلکاری ارشا اقدسی، طراح نام نوشت مسعود نجابتی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان علیرضا سبزواری، مدیر تدارکات مسعود شرفی کیا، مدیران تولید بهرام صابری و رضا زنجانیان، مجری طرح و سرمایه گذار اصحاب الحسین فرهاد کی نژاد و طراح کانسپت سهیل دانش اشراقی از جمله عوامل نهایی شده فیلم «ثارالله» هستند.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز