تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

جزییات تعطیلی مدارس در برخی از استان‌ها

بارش برف و باران که از روز و شب گذشته در استانهای مختلف کشور آغاز شده است، امروز مدارس برخی استانها را تعطیل و غیرحضوری کرد.
کد خبر: ۵۳۸۷۰

جزییات تعطیلی مدارس در برخی ازاستان ها

آمارها حکایت از برف و کولاک و آب‌گرفتگی در 16 استان کشور دارد و در همین راستا امروز سوم دی‌ماه مدارس در برخی از استان‌ها تعطیل و غیرحضوری شده است.

سامانه بارشی، امروز شنبه سوم دی در بیشتر مناطق به‌جز جنوب شرق کشور فعال است و هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز عمدتاً در بخش‌هایی از غرب کشور، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و مناطقی از مرکز و جنوب کشور صادر شده است.

آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد آخرین وضعیت مدارس در استانهای مختلف کشور است.

زنجان

فعالیت آموزشی مراکز پیش‌دبستانی در تمامی شهرستان‌های استان زنجان به‌جز شهرستان طارم در نوبت صبح تعطیل و فعالیت‌های آموزشی این مدارس مجازی شد.

 

 مرکزی

همچنین به‌دلیل بارش برف مدارس اراک و تعداد زیادی از شهرها و روستاهای استان مرکزی غیرحضوری شد.

فارس

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: باتوجه به بارش رحمت الهی و باران و برف در برخی مناطق استان فارس، آموزش و کلاس‌های درس حضوری در روز شنبه سوم دی‌ماه 1401 در نوبت صبح در تمامی مدارس شهرستان سپیدان، پاسارگاد، بخش‌های ارژن، کامفیروز و خسرو و شیرین تعطیل و آموزش و کلاس‌های درس به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه‌ها برگزار خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه، امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم (ویژه بزرگسالان) در این مناطق به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار خواهد شد، همچنین سایر امتحانات داخلی با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

    همدان                                                                                          

آموزش‌وپرورش همدان: به‌علت بارش برف، تمامی مقاطع تحصیلی در کبودرآهنگ، رزن، فامنین، درگزین، اسدآباد، گل‌تپه، سردرود، لالجین، بهار و قهاوند در 2 شیف صبح و عصر تعطیل است.

کهگیلویه و بویراحمد

مدارس ابتدایی شهرستان مارگون و بخش لوداب در استان کهگیلویه و بویراحمد به‌دلیل بارش شدید باران، برف و برودت هوا در نوبت صبح امروز شنبه سوم دی ماه تعطیل شده است.

لرستان

با توجه به بارش برف و برودت هوا، نوبت صبح و عصر مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های، دلفان، ازنا و بروجرد تعطیل هستند.

همچنین مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شهر الیگودرز فقط در نوبت صبح، به‌علاوه مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول بخش‌های الیگودرز در هردو نوبت (صبح و عصر) تعطیل هستند.

 چهارمحال و بختیاری

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری: به‌دلیل بارش برف در سطح استان امروز (3 دی) تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های کوهرنگ، شهرکرد، سامان، کیار، فارسان، بروجن، اردل و بن غیرحضوری شدند.

 

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز