تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

سردار جعفری: جوانان کشور دل در گروه انقلاب و سردارانی چون شهید سلیمانی دارند

بی‌شک کسانی که داعش را به جود آوردند هم اینک پشیمان هستند چون داعش تشکیل شد تا جلوی نفوذ انقلاب را بگیرد اما باعث شد تا دلهای ملت سوریه و عراق با ایرانیان یکی شود و این ملتها با هم متحد شوند.
کد خبر: ۵۴۵۳۷

سردار جعفری: جوانان کشور دل در گروه انقلاب و سردارانی چون شهید سلیمانی دارند

به نقل از ایرنا؛ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم(عج) گفت: امروز دلهای جوانان ما با انقلاب و سرداران شهیدی چون سردار حاج قاسم سلیمانی گره خورده که این یک معجزه الهی است.

سردار محمدعلی جعفری عصر یکشنبه در مراسم اختتامیه دومین دوره رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار در رشت اظهار کرد: دشمنان ما به نسل امروز ما به خصوص جوانان و دهه هشتادی ‌ها امید بسته بودند که آنان را با تبلیغات مسموم در فضای مجازی منحرف کنند اما جوانان ما فریب دشمنان را نمی‌خورند چون دل در گروه انقلاب دارند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: راه مقدس انقلاب اسلامی در دلهای فرزندان ما نفوذ کرده و همین نوجوانان و جوانان هستند که اتفاقات بزرگ انقلاب را در آینده نزدیک رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحولات اساسی بودیم که هر یک دشواری، تلخی و شیرینی مخصوص به خود را داشت اما همه این تحولات آزمایشهای بزرگ الهی بود که در همه آنها سربلند بیرون آمدند.

سردار جعفری اضافه کرد: دفاع مقدس، فتنه‌های مختلف و نقشه‌های شوم دشمنان از جمله این امتحانات بود که هر یک می‌توانست مشکلات بزرگی را برای یک ملت به وجود آورد اما مردم ما این تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم(عج) بیان کرد: از سوی دیگر هر قدر جلو برویم به طور حتم شبیخون و حملات دشمنان ما به خصوص در فضای مجازی بیشتر خواهد شد و شاهد جنگهای ترکیبی خواهیم بود که در این راستا باید استقامت و پایداری ما بیشتر شود.

سردار جعفری ادامه داد: آنچه را که تکلیف الهی مان است انجام می‌دهیم چون مردم ما این تکلیف را از میرزاکوچک جنگلی تا سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به خوبی یاد گرفتند و شاهدیم که تمامی فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان ما که مغزهای کوچکی هم دارند تاکنون نقش بر آب شده است.

شکست آمریکا در منطقه
فرمانده سابق سپاه به شکست‌های متوالی آمریکا در منطقه اشاره و اظهار کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آمریکا در غرب آسیا هیچ موفقیتی را کسب نکرد و همواره نقشه‌های شومش با شکست همراه بود.

وی افزود: ایجاد جنگ تحمیلی بر علیه ایران، حمله عراق به کویت، تسخیر عراق، ایجاد داعش و سایر فتنه‌های آنان با شکست همراه بود چون ملت ما پای کار هستند همانگونه که در جنگ تحمیلی بودند و پیروز شدند و در سایر نقشه‌ها نیز نفوذ انقلاب اسلامی باعث شکست نقشه‌های شوم آمریکا در منطقه شد.

سردار جعفری ادامه داد: بی‌شک کسانی که داعش را به جود آوردند هم اینک پشیمان هستند چون داعش تشکیل شد تا جلوی نفوذ انقلاب را بگیرد اما باعث شد تا دلهای ملت سوریه و عراق با ایرانیان یکی شود و این ملتها با هم متحد شوند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم(عج) اضافه کرد: از سوی دیگر باید منتظر حوادث بزرگتری به نفع انقلاب اسلامی باشیم چون هر فتنه‌ای که تمام می‌شود، پیامدهای الهی در رابطه با اهداف انقلاب اسلامی را به همراه دارد.

نمود آثار مبارزات سرداران انقلاب در منطقه
سردار جعفری به رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار اشاره و بیان کرد: برپایی این جشنواره با این عنوان ابتکار و خلاقیت جذابی است چون اثرات مبارزه میرزاکوچک جنگلی تا سردار سلیمانی به طور کامل در منطقه مشهود است.

فرمانده سابق سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اثرات مبارزات این سرداران را از گیلان تا لبنان ، یمن ، سوریه ، عراق و سراسر منطقه شاهد هستیم و این افتخار نصیب گیلانیان است که سرداری همچون میرزاکوچک دارند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم(عج) در ادامه گفت: میرزاکوچک با دستان خالی اما با پشتوانه مردم در مقابل دشمنان مبارزه کرد و اثرات بسیار بزرگی را خلق کرد و الگویی از مجاهدتهای این سردار در مقابل نظام سلطه برجا مانده است.

معرفی برگزیدگان جشنواره سردار تا سردار
در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره رسانه‌ای سردار تا سردار که با هدف تحلیل و تبیین مسیر یکصدساله مقاومت از میرزاکوچک تا سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، علاوه بر سردار محمدعلی عزیزجعفری، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان و مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد این استان و سایر مسئولان گیلان حضور داشتند.

این جشنواره در بخشهای "میرزاکوچک ، حاج قاسم و خدمات اجتماعی"، "حاج قاسم، مردم و جبهه‌سازی"، "جایگاه مردم در پیشبرد اهداف نهضت جنگل" ،"نقش مردم گیلان در تحقق انقلاب اسلامی"،"نقش گیلانیان در تقویت جبهه مقاومت"،"نقش مردم و جریانهای مردمی در پیشبرد اهداف کشور" و "رسانه و ترویج فرهنگ مقاومت برگزار شد.

در پایان نیز، در بخش عکس مهتاب باقرزاده از گیلان، در بخش تیتر سمیه اقدامی، در بخش گزارش سولماز عنایتی از همدان و در بخش یادداشت و سرمقاله محمدحسین زادفلاح از گیلان عناین و رتبه‌های برتر را کسب کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز