تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

اگر نسل آینده را برای ظهور آماده نکنیم، در قیامت مسئولیم

وقتی جوانان عراقی به مزار سردار رسیدند چه کردند، این‌ها را سردار سلیمانی تربیت کرد.
کد خبر: ۵۴۸۱۴

اگر نسل آینده را برای ظهور آماده نکنیم، در قیامت مسئولیم

به نقل از ایسنا؛ مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ما مسئولیت سنگین تربیت نسل آینده را داریم و مدیون شهدا هستیم؛ اگر نسل آینده را برای ظهور آماده نکردیم، فردای قیامت مسئول هستیم.

مسعود حمیدی‌نژاد در سومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز خوزستان که امروز (۱۴ دی‌ما) در اهواز برگزار شد، با اشاره به شهادت ۳۰۵ فرهنگی در خوزستان، اظهار کرد: از ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید کشور، ۲ هزار و ۸۴۰ شهید دانش‌آموز خوزستانی هستند که برای ماندن انقلاب تقدیم شدند. سهم آموزش و پرورش در تربیت نسل در دفاع از وطن و ولایت، کم نبوده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی نیروهایی تربیت کرده است که یک سردار هستند و وقتی اسم وی در عراق شنیده می‌شود جوانان عراقی برای زیارت مزارش دست از پا نمی‌شناسند، گفت: وقتی جوانان عراقی به مزار سردار رسیدند چه کردند، این‌ها را سردار سلیمانی تربیت کرد.

وی افزود: ۱۰ هزار نفر از ۱۵ هزار نفری که سردار و یارانش در سوریه تربیت کرده بودند، برای عقب راندن داعش حرکت اولیه را انجام دادند. سرداری که با حضورش در سیل خوزستان سیل جهادگران را به راه انداخت و در لحظه لحظه زندگی از ولایت تبعیت می‌کرد، می‌گفت دلم می‌خواهد معلم شوم. اما با چه ویژگی و کدام معلم؟

حمیدی‌نژاد افزود: در چنین اغتشاشاتی که اندک خس و خاشاک روی آب و کف‌هایی که به فوریت از آب زلال انقلاب کنار زده شدند و در این بحبوحه اگر معلمی بودیم که به تعلیم و تبیین مسائل انقلاب و بصیرت‌افزایی پرداختیم، معلمیم. اگر معلمی بودیم که در کنار آموزش‌های مرسوم علمی که باید انجام شود، چگونه زیستن را به دانش‌آموزان‌مان یاد دادیم می‌شویم معلمی که سردار سلیمانی آرزویش را داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اگر خلاف این مسیر حرکت کردیم، باید نگاهی به گذشته خود کرده و آن را اصلاح کنیم. ما مسئولیت سنگین تربیت نسل آینده را داریم و مدیون شهدا هستیم؛ اگر نسل آینده را برای ظهور آماده نکردیم، فردای قیامت مسئول هستیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز