تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

نخستین کتاب دانشجویی بیرجند رونمایی شد

در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاهی، نخستین کتاب تالیف شده دانشجویان بیرجندی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در سالن آمفی تئاتر دانشکده حقوق و علوم اداری این دانشگاه رونمایی شد.
کد خبر: ۵۵۱۵

اخبار معاصر: محمدامین کریمی مولف کتاب و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی بعد از ظهر روز چهارشنبه در مراسم رونمایی از کتاب چند قدم مانده به خدا، اظهار کرد: تالیف این کتاب محصول یک کار مشترک است که از سال 1389 به همراه سید کرامت عسکری آغاز به جمع‌آوری اطلاعات و مطالب این کتاب کرده‌ایم.

نخستین کتاب دانشجویی بیرجند رونمایی شد

وی افزود: در دوران دبیرستان اطلاعات موردنیاز این کتاب را که حدود چهار سال به طول انجامید، تهیه کردم و البته در این مرحله نقص و ایراداتی داشت.

این تالیف کننده کتاب با اشاره به اینکه در آن دوران رایزنی‌های زیادی برای چاپ کتاب انجام شد، ادامه داد: در این رایزنی‌ها هیچ مسئولی مؤلفان را یاری نکرد و چاپ به تعویق افتاد.

کریمی تصریح کرد: چاپ کتاب به تعویق افتاد تا اینکه وارد دانشگاه شدم و این طرح را به شورای پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ارائه دادم.

وی ضمن قدردانی از حمایت دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در چاپ این کتاب، بیان کرد: در این مرحله مبلغ 20 میلیون ریال اعتبار برای چاپ 500 جلد کتاب اختصاص داده شد.

مولف کتاب گفت: این کتاب با نام «چند قدم مانده به خدا» امسال در شرح و بررسی نماز در ادیان مختلف و تاثیرگذاری نماز بر جوانان به چاپ رسید.

کریمی با بیان اینکه این کتاب در زمان تحصیلات دبیرستان وی به تالیف رسیده، از تمام مسئولان دانشگاهی و استانی خواست تا با حمایت و رسیدگی به این طرح‌ها، بیشتر به مسائل فرهنگی اهمیت دهند.
انتهای پیام/
منبع: میزان
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز