تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

ترابی: درگیری با موسوی فوتبالی بود

فشار فضای مجازی برای من مهم نیست. برخی به‌دنبال اهداف خاص هستند اما امیدوارم برای همه ما اتفاقات خوبی رقم بخورد.
کد خبر: ۵۵۱۶۸

ترابی: درگیری با موسوی فوتبالی بود

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ وینگر تیم فوتبال پرسپولیس پس از نشست کمیته انضباطی فدراسیون درباره درگیری او با بازیکن نساجی گفت: امیدوارم رای به گونه‌ای صادر شود که هیچ کدام از طرفین ضرر نکنند.

 مهدی ترابی بعد از نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محوریت درگیری او و سیداحمد موسوی، بازیکن نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر آنچه در آن لحظه اتفاق افتاد در یک فضای ورزشی و فوتبالی بود و از بابت این اتفاق از مردم و علاقه‌مندان به فوتبال عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: این جلسه در فضایی دوستانه برگزار شد و امیدوارم اتفاقی رخ بدهد که هیچکدام ضرر نکنیم. خدا را شکر همه چیز تمام شد،‌ البته مشکلی هم از قبل نداشتیم و بعد از بازی هم گفتم درگیری فوتبالی بوده که مساله‌ای طبیعی است.

وینگر پرسپولیس خاطرنشان کرد: ضربان و فشار بازی بالاست. از سوی دیگر او قبلا در استقلال بوده و من پرسپولیسی‌ هستم و طبیعی است با هم کُری داشته باشیم. البته نباید از کوره در می‌رفتم و شاید مردم و هواداران پرسپولیس انتظار نداشتند که من اینگونه عصبانی شوم.

ترابی در واکنش به این سئوال که برخی به دنبال اهداف خاص هستند، یادآور شد: فشار فضای مجازی برای من مهم نیست. برخی به‌دنبال اهداف خاص هستند اما امیدوارم برای همه ما اتفاقات خوبی رقم بخورد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز