تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

موسوی: درگیری من با ترابی فوتبالی بود؛ نه بیانیه دادیم نه پیام

با توجه به اینکه مساله فوتبالی بود،‌ در نشست کمیته انضباطی با نگاه فوتبالی با آن برخورد شد و طبیعی است که رای هم بر همین اساس صادر شود.
کد خبر: ۵۵۱۶۹

موسوی: درگیری من با ترابی فوتبالی بود؛ نه بیانیه دادیم نه پیام

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: درگیری من و مهدی ترابی در یک فضای فوتبالی رخ داد و بدون شک رای هم فوتبالی خواهد بود.

سید احمد موسوی بعد از نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محوریت درگیری او و مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه خوبی برگزار شد و باید دید رای چگونه صادر خواهد شد. با توجه به اینکه مساله فوتبالی بود،‌ در نشست کمیته انضباطی با نگاه فوتبالی با آن برخورد شد و طبیعی است که رای هم بر همین اساس صادر شود.

وی ادامه داد: مسیر این ماجرا به گونه‌ای پیش رفت که باعث شد نشست کمیته انضباطی طولانی شود ولی ما در این مدت نه بیانیه‌ دادیم و نه پیامی منتشر کردیم. منتظر برگزاری این جلسه بودیم که خوشبختانه جلسه خوبی هم برگزار شد و رای هر چه باشد با نگاهی فوتبالی صادر خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پانزدهم و پایانی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، توانست نساجی را با نتیجه ۵ بر یک شکست دهد. این دیدار حواشی هم داشت و درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی در اوایل نیمه دوم این دیدار منجر شد تا هر دو بازیکن کارت زرد بگیرند اما در ادامه شماره ۹ تیم فوتبال پرسپولیس از داور کارت قرمز دریافت کرد و اخراج شد.

این در حالی بود که پس از این مسابقه هم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دستور موقت خود را در مورد این درگیری اعلام و هر دو بازیکن را تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم‌شان محکوم کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز