تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

فصیحی: همیشه هدفم به اهتزار درآوردن پرچم کشورم بوده است

خدارا شاکرم که باز هم توانستیم پس از سال‌ها خودم را در دوهای سرعت ثابت کنم و مدال طلا ماده ۶۰ متر را از شرق به غرب قاره آسیا بیاورم.
کد خبر: ۵۷۵۳۹

فصیحی: همیشه هدفم به اهتزار درآوردن پرچم کشورم بوده است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ قهرمان ماده ۶۰متر رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا گفت: همیشه هدفم به اهتزاز درآوردن پرچم کشورم بوده که در این مسیر توانستم پس از سال‌ها مدال طلا این ماده را از شرق قاره کهن به غرب آن بیاورم.

 فرزانه فصیحی بانوی قهرمان و رکوددار ملی کشورمان در دوهای سرعت ۱۰۰ و ۶۰ متر پس از کسب مدال طلا تاریخی ماده ۶۰ متر دهمین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستم این اتفاق بزرگ را با کسب مدال طلا ماده ۶۰ متر مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا رقم بزنم که از همین جا کسب این مدال را به همه مردم تبریک می‌گویم.

وی افزود: خدارا شاکرم که باز هم توانستیم پس از سال‌ها خودم را در دوهای سرعت ثابت کنم و مدال طلا ماده ۶۰ متر را از شرق به غرب قاره آسیا بیاورم.

فصیحی عنوان کرد:همیشه هدفم این بوده است که بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز در بیاورم و برای ایران و خوشحالی دل مردمم بجنگم.

رکورددار ملی دوهای سرعت بانوان کشورمان خاطر نشان کرد: امیدوارم در آینده هم بتوانم باز هم مدال‌های خوشرنگی را برای ایران عزیز کسب کنم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز