تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

امام جمعه ری: با پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل ایران را از گمراهی نجات داد

قبل از انقلاب هیچ ادعایی نداشتیم و ۸۰۰ مستشار امریکایی بر این کشور مسلط بودند.
کد خبر: ۵۷۹۸۳

امام جمعه ری: با پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل ایران را از گمراهی نجات داد

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ امام جمعه شهرری گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گمراهی آشکار بود و امام راحل این ملت را نجات داد.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری افزود: امروز شکر این هدایت و نجات الهی از گمراهی این است که قدردان نقلاب باشیم همانگونه که ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که قدردان هستند.

وی یادآور شد:ستاد اجرایی فرمان امام ۱۳۵ فقره زمین خوب که رضا شاه در اختیار گرفته بود را آزاد کرد و در اختیار مردم قرار داد.

خطیب جمعه شهرری اظهارداشت: قبل از انقلاب هیچ ادعایی نداشتیم و ۸۰۰ مستشار امریکایی بر این کشور مسلط بودند.

امام جمعه شهرری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی طی ۱۰ سال گذشته بی نظیر بود و بعد از ۴۴ سال ملت نشان دادند که قدردان هستند و آن هم در شرایطی که دشمنان تبلیغ می کردند که مردم در این مراسم حضور نیابند.

وی اضافه کرد: مردم در این راهپیمایی نشان دادند که ایران جایی نیست که دشمنان بتوانند دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی باشند.

حجت الاسلام شاهچراغی ادامه داد: ۱۰۰ روز در این کشور اغتشاش کردند پلیس، بسبج و نیروی امنیتی را به شهادت رساندند، پرچم را آتش زدند, به مقدسات جسارت کردند، اما مردم با حضور در این راهپیمایی جواب دندان شکنی به اغتشاشگران دادند و نشان دادند که پایبند به نظام، انقلاب و رهبری هستند.

وی اضافه کرد: این بار نوبت مسئولان است که برای مدیریت بازار و شرایط اقتصادی چاره ای بیندیشند و قدردان چنین ملتی باشند.

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به سفر رئیس جمهور به چین گفت: ما یک سیاست داریم که ظلم نکنیم و زیر بار ظلم هم نرویم و اگر بنا باشد ارتباطی برای پیشرفت کشور داشته باشیم باید با دیگر کشورها ارتباط برقرار کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز