تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

البرز/ دیدار مجمع معتمدین با مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری

مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری البرز در پایان از مجمع معتمدین استان درخواست نمود که مسائل و مشکلات استان را در همه حوزه ها به همراه پیشنهادات سازنده جهت رفع آن به این حوزه ارائه نمایند
کد خبر: ۵۸۹۴۵

مجمع معتمدین استان با مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز دیدار کردند.

به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ظهر امروز تعدادی از نخبگان، فعالان و معتمدین محلات در استان با بصام تبار مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری دیدار و گفتگو کرده و در خصوص مشکلات و چالش های مورد نظر مردم استان تبادل نظر کرده و پیشنهاداتی را در این خصوص ارائه دادند.

در این دیدار مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری البرز پس از استماع سخنان اعضای مجمع معتمدین اظهار داشت: مجمع معتمدین مرکز ثقل تجاربی است که سالیان سال با پیگیری و همدلی به دنبال رفع مشکلات مردم هستند.

وی افزود: به دستور نماینده عالی دولت در استان در صدد هستیم زمینه ای فراهم نمائیم تا شاهد نقش آفرینی ملموس فرهیختگان در عرصه های مختلف استان باشیم.

بصام تبار اضافه کرد: دلسوزی و پیگیری اقدامات مجمع معتمدین منجر به تقویت اعتماد عمومی در بین مردم استان می شود و گره گشای بسیاری از مشکلات استانی است.

وی افزود: دولت فعلی بعنوان دولتی مردمی و انقلابی و استاندار و مدیران عالی استان با تفکرات و عملکرد مردمی و جهادی زمینه خوبی جهت پیگیری مطالبات و خواسته های بحق مردم استان فراهم نموده اند و طرح ها و پروژه هایی که چندین سال بود که افتتاح آن آرزوی مردم استان شده بود با پیگیری‌های شبانه روزی استاندار محترم و مدیران زیرمجموعه ایشان در حال به ثمر نشستن می باشد و انشالله مردم استان طعم خوش خدمت را در این دوره خواهند چشید.

مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری البرز در پایان از مجمع معتمدین استان درخواست نمود که مسائل و مشکلات استان را در همه حوزه ها به همراه پیشنهادات سازنده جهت رفع آن به این حوزه ارائه نمایند و دفتر سیاسی از تمام ظرفیت‌های خود جهت استفاده از این نظرات در بهبود فرایندهای مدیریتی استفاده خواهد نمود

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز