تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

کنترل ترافیک مهم ترین مسئله در سفرهای نوروزی امسال است

استاندار مازندران، گفت: روان‌سازی ترافیک نوروزی سال ۱۴۰۲ باهدف افزایش رفاه اجتماعی و خدمات دهی مطلوب تر به مسافران و گردشگران با جدیت در جاده های این استان در دستور کار قرار گیرد. ‎
کد خبر: ۵۹۱۹۲

کنترل ترافیک مهم ترین مسئله در سفرهای نوروزی امسال است

 

به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، سید محمود حسینی‌پور با بیان این مطلب در جلسه مشترک هماهنگی شورای ترافیک استان های مازندران، البرز و تهران، بابیان این که کنترل ترافیک مهم ترین مسئله در سفرهای نوروزی امسال است، افزود: مسافران نوروزی در استان نباید در ترافیک ۱۲ ساعته باشند و برای رفع این چالش باید تمامی مسوولان حوزه راه در این ایام پای کار باشند.
وی ادامه داد: هر پیش بینی که باعث روان سازی ترافیک در محورهای ارتباطی استان در نوروز ۱۴۰۲ می شود، باید از هم اکنون در دستور کار مسوولان قرار گیرد و نباید در طرح نوروزی با مشکل ترافیک جاده ای در مازندران مواجه باشیم.
استاندار مازندران گفت: فرمانداری های استان ۳۰ تا ۴۰ کیلومتری ورودی شهرها اقامتگاه های موقت ایجاد کنند تا مردم با توقف در این مراکز مقداری در حین رانندگی استراحتی هم داشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در عید نوروز سال گذشته با توجه به اقدامات مناسبی که صورت گرفته است ترافیک ۱۲ ساعته نداشتیم که نشان دهنده مدیریت یکپارچه ترافیک از سوی پلیس راهور و سایر دستگاه ها است.
حسینی پور بیان کرد: قرارگاه ویژه کنترل ترافیک با عنوان قرارگاه رمضان در طرح نوروزی سال آینده با جدیت در دستور کار قرار گیرد و در این ایام باید تمامی مسوولان به معنای واقعی پای کار بیایند.
وی ادامه داد: خدمت خالصانه به مردم باید در اولویت مسوولان به ویژه مدیران حوزه راه قرار گیرد تا در ایام نوروز لبخند رضایت بر لب اقشار جامعه بنشیند.
استاندار مازندران گفت: اطلاع رسانی دقیق در ارتباط با ترافیک محور استان در ایام نوروز انجام شود تا با این راهبرد مردم در شلوغی جاده ها معطل نمانند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز