تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

لاپید: اعضای کابینه نتانیاهو دیوانه هستند و اسرائیل را نابود می‌کنند

همه اسرائیلی‌ها بهای نابود شدن اقتصاد را متحمل خواهند شد و باید جلوی این دیوانگی گرفته شود.
کد خبر: ۵۹۳۷۶

لاپید: اعضای کابینه نتانیاهو دیوانه هستند و اسرائیل را نابود می‌کنند

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در جدیدترین حمله خود به اعضای کابینه این رژیم آنان را دیوانه خواند و خواستار توقف این دیوانگی پیش از نابود شدن رژیم اسرائیل شد.

 یائیر لاپید نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس جناح اپوزیسیون این رژیم در این باره گفت: این کابینه دیوانه است و هر چیز خوبی در اسرائیل را ویران می‌کند.

وی افزود: همه اسرائیلی‌ها بهای نابود شدن اقتصاد را متحمل خواهند شد و باید جلوی این دیوانگی گرفته شود.

ائتلاف حاکم راست افراطی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» از زمان روی کار آمدن، یکسری اقدامات و تصمیماتی را اتخاذ کرده که از نظر جناح اپوزیسیون و اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی باعث خواهد شد که این رژیم به سمت تشدید بحران داخلی و حتی جنگ داخلی حرکت کند.

تصمیم کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی رژیم صهیونیستی و نیز جنجال درباره اعطای اختیارات امنیتی به «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی و «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی و رهبر افراطی حزب «صهیونیسم مذهبی»، هم اکنون به محور تنش‌های سیاسی و اختلاف نظرها بین ائتلاف حاکم و جناح اپوزیسیون منجر شده است.

در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بوده است. شنبه شب و دوشنبه شب هفته گذشته نیز هزاران نفر برای هفتمین هفته در تل آویو و سایر شهرهای فلسطین اشغالی علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی هدف کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی را تضعیف آن و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز