تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
اسلامی:

هرچه دشمن بر فشار خود می‌افزاید مردم قوی‌تر ظاهر می‌شوند

تعیین کنندگی نسبت مردم با مخاطراتی که دشمن تولید می‌کند بسیار جالب و دیدنی است.
کد خبر: ۵۹۶۹۲

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا، فرمانده کل سپاه گفت: هر گاه دشمن با شدت علیه انقلاب اقدام می‌کند مردم در مقابل دشمن شگفت‌انگیز و قوی‌تر ظاهر می‌شوند.

 سردار حسین سلامی درآئین الحاق شناورهای کلاس های مختلف موشک انداز به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: هم تجربه تاریخ نزدیک به ما نشان داده است و هم رخدادهای چند ماهه اخیر این واقعیت را اثبات کرده است که هرگاه دشمن با شدت در عرصه علیه انقلاب پرشکوه این ملت اقدام می‌کند، واکنش مردم به شکل شگفت انگیز و خارج از قاعده تصور عادی در مقابل دشمن تمام کننده است.

وی ادامه داد: یعنی هرچه دشمن بر فشار خود می‌افزاید مردم قوی‌تر ظاهر می‌شوند. تعیین کنندگی نسبت مردم با مخاطراتی که دشمن تولید می‌کند بسیار جالب و دیدنی است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به «اقداماتی که آرایش گسترده جهانی قدرت علیه اسلام، انقلاب و ملت ایران از حیث تلاش برای منزوی کردن کشور در عرصه جهانی و به تعبیر خود دشمنان سلب مشروعیت بین‌المللی نظام اعمال می‌کند» خاطرنشان کرد: پناه دادن به همه فراریان این کشور؛ کسانی که در یک تناقض آشکار می خواهند به اصطلاح خودشان کنار مردم باشند اما به دامان دشمن این مردم پناه می‌برند و می خواهند مبارزه علیه نظام را از دامان و آغوش دشمنانمان انجام دهند.

وی ادامه داد: در ذهنیت تاریخی و جاری مردم عزیز ایران این رفتار نفرت‌انگیز و شرم‌آور است که عده‌ای بخواهند با پناه گرفتن در آغوش دشمنان به ملت ایران ضربه بزنند، اما خود را دوست ملت نشان بدهند.

اسلامی دیگر اقدامات فراریان مدعی حمایت از مردم ایران را اینگونه برشمرد: به دشمنان تاکید می‌کنند که تحریم‌ها را تشدید کنند. به دشمنان فشار می آورند که انزوا را شدت ببخشند. به دشمنان تاکید می‌کنند که دارو و تجهیزات به ملت ایران نرسد. انوقت همین افراد خود را خیرخواهان و نجات دهندگان ملت معرفی می‌کنند.

وی در ادامه بار دیگر یادآور شد که « این تناقض آشکار نفرت انگیز ، برای ملت ایران آشکار است.» ادامه داد: جنگ رسانه‌ای تمام عیار برای درهم شکستن اراده‌های مردم و هجوم به قاعده اصلی یعنی مردم و قائمه مستحکم نظام یعنی رهبری معظم آن از دیگر اقدامات دشمنان است. هدف دشمنان تهاجم سنگین به مرکز ثقل و نقطه مرکزی اقتدار؛ قدرت، منطق، حکمت نظام و انقلاب و نقطه جوشش اراده‌ها یعنی رهبری معظم انقلاب است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : اسلامی دشمن
ارسال نظر

آخرین اخبار روز