تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
مظلومی:

از نقاط ضعف فولاد استفاده کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که به هواداران تبریک می‌گویم گفت: از نقاط ضعف فولاد استفاده کردیم و پیروز شدیم.
کد خبر: ۶۰۷۸
پرویز مظلومیاخبار معاصر: پرویز مظلومی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل فولاد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: به تیمم و هواداران تبریک می‌گویم و تلاش‌شان را برای پیروزی و از نقاط ضعف فولاد برای پیروز شدن استفاده کردند.

وی ادامه داد: در دقیقه 3 یک گل غافلگیرکننده خوردیم که کمی برنامه‌های ما را تغییر داد اما در ادامه توانستیم خیلی زود گل خورده را جبران کنیم. بازی در نیمه اول کاملا دست ما بود و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که فقط از 2 موقعیت استفاده کرده و توانستیم گلزنی کنیم.

مظلومی تصریح کرد: در نیمه دوم هم فولادی‌ها کمی جلوتر آمدند اما توانستیم آنها را مهار کنیم. در این نیمه هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که فقط یک بار موفق به گلزنی شدیم. با این حال از بازیکنان راضی هستم که فرامین تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند. با فشاری که در دربی به تیم ما آمده بود نیاز به پیروزی در جام حذفی داشتیم و مهم برد بود که خوشبختانه به آن رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه در بازی مقابل فولاد از بازیکنان جوان استفاده کرد و آیا از عملکرد آنها رضایت دارد یا نه، گفت: بازیکنان جوان را به تناوب استفاده می‌کنیم چه در گذشته و چه در آینده آنها در خدمت استقلال بوده و خواهند بود و تا جایی که توان‌شان باشد برای تیم انرژی می‌گذارند.

مظلومی درباره اینکه لیگ باز هم به تعطیلات رفته و دربی آخرین دیداری بود که استقلال در آن به میدان رفت و حالا لیگ تعطیلات 20 روزه‌ای را خواهد داشت، گفت: ما هم در این تعطیلات و با توجه به یک هفته پرفشاری که پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم استراحت داشته باشیم، 3 روز تمرینات را تعطیل کرده‌ایم تا در این تعطیلات بازسازی شویم. همانطور که می‌دانید فشار دربی زیاد بود و همچنان انتقادها ادامه دارد اما من همچنان خوشحالم که دربی خوبی برگزار شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود همیشه تیم‌های پرویز مظلومی در نیم‌فصل دوم افت می‌کنند و خودش چه برنامه‌ای برای جلوگیری از این مسئله دارد، گفت: ما درصدد هستیم در نیم‌فصل دوم خطوطی که در آن دچار مشکل هستیم را برطرف کنیم. متاسفانه 2 بازیکن خارجی ما که در خطوط میانی حساب ویژه‌ای رویشان باز کرده بودیم اکنون نیستند و دستمان خالی مانده، آنچه مهم است ما تا نیم‌فصل چند فینال سخت داریم که امیدوارم در این بازی‌ها صدر جدول را حفظ کنیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه کرار جاسم اکنون چه وضعیتی دارد و تکلیف او با باشگاه استقلال چه خواهد شد، گفت: کرار اکنون با اجازه باشگاه به عراق رفته تا کارهای ویزایش را برای تیم ملی این کشور انجام دهد، پنجشنبه هم به ایران بازمی‌گردد اما هنوز تکلیف او مشخص نیست و تکلیفش یکشنبه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز