تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا

آلیانتس آره‎نا بر سر آرسنالی‎ها خراب شد

غول فوتبال آلمان شکست بازی رفت در لندن را به قاطعانه‌ترین شکل ممکن جبران کرد، بارسلونا به راحتی از سد رقیبش گذشت و چلسی مورینیو بالاخره رنگ پیروزی را دید.
کد خبر: ۶۰۸۲
لواندووسکیاخبار معاصر: مهم‌ترین بازی شب دوم هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری قاطعانه بایرن مونیخ مقابل آرسنال همراه شد.

 در این بازی در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای مونیخ، لواندوفسکی (10)، مولر (29 و 89)، آلابا (44) و آرین روبن (55) برای بایرن گل زدند و آرسنال در دقیقه 69 توسط ژیرو به گلی زیبا دست پیدا کرد تا این بازی گروه ششم، 5 بریک به سود بایرن خاتمه یابد و تیم مونیخی شکست 2 بر صفر بازی رفت را جبران کند.

  در دیگر بازی گروه ششم، المپیاکوس یونان 2 بریک دیناموزاگرب را برد تا آرسنال با سه امتیاز در آستانه حذف قرار بگیرد. در این گروه بایرن با 9 امتیاز در صدر است.

چهارشنبه شب همچنین نیمار در دقایق 30 (پنالتی) و 83 و سوارس در دقیقه 60 برای بارسلونا گل زدند تا این تیم در خانه 3 بر صفر باته از بلاروس را شکست دهد.

 رم هم در حالی که برتری 2 بر صفر خانگی مقابل بایرلورکوزن را از دست داده بود با پنالتی پیانیچ، 3 بر 2 پیروز شد.  بارسلونا با 10 امتیاز صدرنشین گروه پنجم است.

 چلسی با گل به خودی دقیقه 34 دراگوویچ و گلزنی ویلیان در دقیقه 83 مقابل گل دقیقه 78 دراگوویچ در خانه 2 بریک دیناموکیف را برد و پورتو 3 بریک در خانه مکابی پیروز شد. پورتو، صدرنشین 10 امتیازی، صعود خود از گروه هفتم را قطعی کرده است.

 در گروه هشتم هم خنت یک بر صفر والنسیا را برد و لیون در خانه 2 بر صفر مغلوب زنیت شد. زنیت، صدرنشین 12 امتیازی هم صعودش از این گروه را جشن گرفت.


 انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز