تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

پلمب ۱۵۸ واحد صنفی در اجرای طرح نظارت بر صنوف مازندران

در اجرای این طرح و به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروزی از ۱۶۶۹ واحد صنفی در سطح استان بازدید شد.
کد خبر: ۶۱۲۹۱

پلمب ۱۵۸ واحد صنفی در اجرای طرح نظارت بر صنوف مازندران

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از پلمب ۱۵۸ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی سطح استان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سیدموسی حسینی در تشریح این خبر گفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در سطح استان به اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در این طرح که از ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان ایام نوروز در سطح استان شروع شد ماموران اداره نظارت براماکن عمومی استان و شهرستان‌های تابعه از تمامی اماکن رفاهی و پذیرایی، مجتمع‌های تفریحی و توریستی، پوشاک و عرضه کننده خدمات عمومی مرتبط با این طرح بازدید کردند.

حسینی، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح و به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروزی از ۱۶۶۹ واحد صنفی در سطح استان بازدید شد.

وی از پلمب ۶۰ واحد صنفی در این طرح خبر داد و اظهار داشت: به ۳۴ واحد صنفی اخطار پلمب داده شد، به ۱۹۵ واحد صنفی تذکر داده شد و از متصدیان ۲۰۶ واحد صنفی تعهد اخذ شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی ۸ نفر از متصدیان واحدهای صنفی متخلف به مرجع قضائی از اجرای طرح ناظر ۲ و نظارت بر واحدهای صنفی در موضوع ناهنجاری‌های اجتماعی نیز خبر داد و افزود: در اجرای این طرح نیز ضمن احظار و بازدید های انجام شده از متصدیان ۶۱۹ واحد صنفی تعهد گرفته شد.

حسینی از پلمب ۹۸ واحد صنفی در این طرح نیز خبر داد و یادآور شد: متصدیان ۲۴ واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

کشف خودروی قاچاق در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف یک دستگاه خودرو به ارزش ۷ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

علی اکبر خسروی در تشریح این خبر، نیز اظهار کرد: در راستای اجری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی، افزود: ماموران پلیس آگاهی یک دستگاه خودرو "تویوتا یاریس" ظن به قاچاق را در حین تردد در شهر توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به اینکه پلاک نصب شده بر روی خودرو جعلی بوده، گفت: خودرو به پلیس آگاهی دلالت و راننده خودرو با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

خسروی ارزش ریالی خودرو قاچاق کشف شده را بالغ بر ۷ میلیارد ریال عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق و احتکار و ترددهای غیرمجاز را به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۴۱ کیسه آرد قاچاق در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف آرد قاچاق به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال در سطح شهرستان ساری خبر داد.

محمد محمدپور نیز با بیان اینکه در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا به خصوص قاچاق کالاهای اساسی و معیشت محور در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق آرد موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت، اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعلاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران متهم به قاچاق و محل دپوی آردهای قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، اظهار کرد: در بازرسی از محل دپوی آردهای قاچاق ۴۱ کسیه آرد یارانه‌ای به ارزش ریالی ۲۴۰ میلیون ریال کشف و آردهای مکشوفه به شرکت انبار غله تحویل و پرونده تشکیل به مرجع قضایی ارسال شد.

کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق و توقیف به دو خودروی نیسان خبر داد.

عبدالله حسن زاده نیز با اظهار اینکه در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی پاسگاه بنافت و پاسگاه هولار در مسیر حوزه استحفاظی به دو خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند، گفت: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۴ تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: رانندگان خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

حسن زاده با اشاره به این که قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان درخواست کرد؛ در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارق اماکن خصوصی با ۹ فقره سرقت در گلوگاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۹ فقره سرقت، در آن شهرستان خبر داد.

محمود کلوانی نیز در تشریح این خبر، خاطرنشان کرد: در پی چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با کارهای اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های سرقت، و بررسی دوربین‌های مدار بسته سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را که از سارقین سابقه‌دار حرفه‌ای بومی منطقه بود را در یک عملیات غافیلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی و منازل در این بخش اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

کلوانی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد؛ مالکان اماکن خصوصی باید راه‌های ورودی به ساختمان را ایمن ساخته، ساختمان را به تجهیزاتی مانند دزدگیر، دوربین‌های مدار بسته و غیره مجهز کنند و مطمئن شوند که کلید ساختمان در اختیار افراد ناشناس یا غیر مطمئن قرار ندارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز