تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
ترامپ:

ایالات متحده به سمت جهنم می‌رود

ابری بسیار تاریک بر فراز کشور عزیر ما قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۱۳۲۲


به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا ساعاتی پس از تفهیم اتهام در دادگاهی در نیویورک با بیان اینکه این «پرونده جعلی» باید کنار گذاشته شود، گفت که ایالات متحده به سمت جهنم می‌رود.

به گزارش ایرنا به نقل از ای.بی.سی نیوز، ترامپ ترامپ پس از تفهیم اتهام در دادگاهی در منهتن نیویورک به عمارتش مارالاگو در فلوریدا بازگشت و در سخنانی گفت: هرگز فکر نمی‌کردم چنین چیزی در آمریکا رخ دهد.

وی اتهامات علیه خود را «پرونده جعلی» خواند و گفت که این پرونده «صرفا برای دخالت در انتخابات ۲۰۲۴» مطرح شده و باید «فورا کنار گذاشته شود.»

رئیس جمهوری سابق آمریکا مدعی شد: تنها جرمی که مرتکب شده‌ایم این است که بدون ترس از کشورمان در مقابل کسانی که خواهان نابودی آن هستند، دفاع کرده‌ایم. این اهانت به کشور ماست.

ترامپ با بیان اینکه «این کشور به سمت جهنم می‌رود» اظهار کرد: ابری بسیار تاریک بر فراز کشور عزیر ما قرار گرفته است.

وی افزود: نظام قضایی ما بی‌قانون شده و اینک از این بی‌قانونی برای پیروزی در انتخابات استفاده می‌کند.
ترامپ مدعی شد که دادستان‌های «چپ رادیکال» در سراسر کشور «به هر قیمتی» علیه او وارد عمل شده‌اند.

نخستین جلسه دادگاه کیفری ترامپ روز سه شنبه به وقت محلی (چهارم آوریل/ ۱۵ فروردین) برگزار شد و جلسه بعدی دادگاه او قرار است چهارم دسامبر (۱۳ آذرماه) یعنی در پایان سال ۲۰۲۳ برگزار شود.

ترامپ در این پرونده ۳۴ اتهام درباره جعل اسناد مالی برای پرداخت حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ دارد که همه آنها را رد کرده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز