تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

جزییات خدمات اتوبوسرانی تهران برای انتقال نمازگزاران عید فطر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام آخرین اطلاعات این سازمان برای روز عید فطر گفت: عمده ترین عملیات انتقال نمازگزاران در صبح عید سعید فطر بر عهده شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۶۰۰

جزییات خدمات اتوبوسرانی تهران برای انتقال نمازگزاران عید فطر

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده در آخرین جلسه آمادگی برای خدمت رسانی اتوبوسرانی پایتخت در عید سعید فطر، ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر بر آمادگی کامل ناوگان برای خدمات رسانی هر چه بهتر در مراسم نماز عید سعید فطر تاکید کرد و افزود: طوری برنامه ریزی شده که از تمامی نقاط پایتخت برای عزیمت نمازگزاران و شهروندان به مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقدام کنیم و علاوه بر خطوط تندرو، بخش خصوصی و مینی بوس ها، سرویس های دربستی نیز در این خدمات رایگان مشارکت فعال داشته باشند.

وی تاکید کرد: خدمات‌رسانی از ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد آغاز می شود و مدت برگزاری مراسم و بازگشت کامل نمازگزاران و شهروندان با افتخار ناوگان اتوبوسرانی تهران در کنار شهروندان عزیز خواهد بود.

وی با اشاره به انتقال نمازگزاران از ۲۴ نقطه مبدا و میدان در سطح پایتخت، مسیرهای مهم و اصلی این خدمات‌رسانی را به این شرح اعلام کرد: خیابان شهید بهشتی - خیابان شهید علی اکبری - خیابان شهید مطهری - خیابان میرعماد - خیابان پاکستان - هویزه - خرمشهر - بزرگراه شهید همت - بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر مسیرهای منتهی به مصلی امام خمینی (ره) و همچنین تمامی مساجد و حسینیه‌هایی که در مسیر خدمت رسانی قرار دارند.

علیزاده همچنین از خدمات رسانی رایگان به شهروندان شهرری از طریق سامانه ۶ اتوبوس های تندرو در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: از آنجا که در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری نیز نماز عید سعید فطر اقامه انجام خواهد شد با هماهنگی های صورت گرفته از مسیرهای مختلف منتهی به حرم، کار انتقال نمازگزاران در جنوب پایتخت انجام می شود.

خودروهای امدادی برای پشتیبانی فنی ناوگان پیش بینی شده و عمده ترین عملیات انتقال نمازگزاران در صبح عید سعید فطر بر عهده شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خواهد بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز