تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

نماینده ولی فقیه در لرستان: رژیم صهیونیستی خود را برای رفتن آماده کند

دستگاه دیپلماسی و وزیر امور خارجه این گفتمان را در میان کشورهای اسلامی مطرح کرده و در خصوص این موضوع گفت‌وگو کنند چراکه راه صلح در منطقه خروج رژیم اشغالگر قدس است.
کد خبر: ۶۲۶۳۵

نماینده ولی فقیه در لرستان: رژیم صهیونیستی خود را برای رفتن آماده کند

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا؛ نماینده ولی‌فقیه در لرستان راه ایجاد صلح در منطقه را خروج رژیم اشغالگر قدس دانست و با بیان اینکه آمریکا می‌تواند در دل سرزمین‌های خود جایی برای آنان در نظر بگیرد، گفت: رژیم اشغالگر قدس خود را برای رفتن آماده کند.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی امروز، دوم اردیبهشت در خطبه‌های نماز عید فطر که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد با تبریک عید فطر، گفت: عید فطر بعد از یک ماه بهره‌مندی و استفاده از لیالی قدر، روز بزرگی است.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) در یکی از خطبه‌های روز عید فطر فرموده است که عید فطر روزی است که نیکوکاران پاداش بندگی خود را می‌گیرند و کسانی که عمدا روزه‌داری نکردند در این روز ضرر کرده و دچار خسران هستند اما کسانی که بندگی کردند به ثواب بزرگ رسیده‌اند، افزود: در کلام مولای متقیان اجتماع عید فطر مانند اجتماع قیامت است و وقتی انسان‌ها به مصلی می‌آیند حرکت آنان شبیه حالتی است که در روز قیامت سر از قبر بیرون آورده و در قیامت حاضر می‌شوند و وقتی به سمت خانه می‌آیند مانند کسانی هستند که با موفقیت به سمت منزل‌های خود در بهشت می‌روند.

شاهرخی با تأکید بر ضرورت حفظ معنویات و فضیلت‌های ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: هر عید فطری می‌تواند برای روزه‌داران شروع یک زندگی باشد کمااینکه و باید تلاش کرد بهره‌های معنوی را حفظ کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: هر چه می‌توانیم هواهای درونی و نفسانی، خودشیفتگی، حسادت، لجاجت، تنبلی، کسالت، بدخواهی، زشت خواهی، بی‌وفایی، سودجویی، ریاکاری، تهمت، گرانفروشی و دیگر رذائل اخلاقی را از خود دور کنیم و آن را حذف کرده و اگر چنین اراده کنیم خداوند به ما کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما ملتی هستیم که در تلاش برای استقلال، اقتدار و ابتکار بوده و ۴۵ سال است که در جهت رسیدن به قله‌های پیشرفت و معنویت تلاش می‌کنیم، اضافه کرد: دشمنان در تلاشند که موانعی بر سر راه پیشرفت انقلاب اسلامی ایجاد کند.

شاهرخی با بیان اینکه رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌گفت ما در منطقه غرب آسیا تریلیون‌ها دلار هزینه کردیم ولی چیزی به دست ما نرسید و این معنای شکسته آمریکا است، خاطرنشان کرد: بدانیم که دشمن درجه اول ما آمریکا است و رژیم اشغالگر قدس است و امروز جمهوری اسلامی ایران با لطف الهی از گذشته قوی‌تر شده و در منطقه حرف اول را می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه یهودیان مهاجری که به سرزمین اشغالی آمده‌اند امروز احساس ناامنی کرده و می‌خواهند برگردند، گفت: پیشنهاد می‌شود این کشورهایی که رژیم اشغالگر قدس را در این منطقه ایجاد کرده‌اند خودشان تا قبل از فروپاشی این رژیم سرزمینی برای یهودیان آماده کنند و مسلمانان، یهودیان و مسیحیان که ساکن در منطقه هستند با انتخابات حکومت خود را تاسیس کنند.

وی با بیان اینکه به ۵ میلیون مهاجر رژیم صهیونیستی پیشنهاد این است که آمریکا و کانادا سرزمین پهناوری دارند از سرزمین‌های خودشان سرزمینی برای رژیم اشغالگر قدس ایجاد کنند، گفت: انگلیس هم همین کار را می‌تواند انجام بدهد، در آلمان هم می‌توانند یک جایی برای آنان پیشنهاد دهند و فرانسه هم جای مناسبی دارد.

شاهرخی با بیان اینکه آمریکا از هفت تریلیون دلاری که صرف جنگ‌افروزی می‌کند در دل سرزمین‌های خود جایی برای یهودیان رژیم اشغالگر قدس آماده کنند، اظهار کرد: دستگاه دیپلماسی و وزیر امور خارجه این گفتمان را در میان کشورهای اسلامی مطرح کرده و در خصوص این موضوع گفت‌وگو کنند چراکه راه صلح در منطقه خروج رژیم اشغالگر قدس است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز