تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

توهین شدید ترامپ به قشر مهاجر آمریکا؛ زباله‌دانی شده‌ایم

ترامپ همچنین تاکید کرد که جهان به دلیل سیاست‌های بایدن، در آستانه جنگ جهانی سوم قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۲۸۵۷

 

به گزارش  معاصر به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس‌‎جمهور سابق آمریکا در سخنانی به شدت عملکرد دولت بایدن در زمینه سیاست‌‎های مهاجرتی را زیر سوال برد و در عین حال به قشر مهاجر در آمریکا به شدت اهانت کرد.

 «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا به احتمال اعلام نامزدی «جو بایدن» برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، واکنش نشان داد.

وی دراین‌باره گفت: در دوران ریاست‌جمهوری‌ام، ایالات متحده آمریکا امن‌ترین مرزها را در تاریخ خودش داشت.

اما در دوران بایدن، مرزهای جنوبی از بین رفت و میلیون‌ها مهاجر غیرقانونی وارد کشور ما شدند که بسیاری از آنها بسیار خطرناک و خشن بودند.

ترامپ ضمن توهین شدید به قشر مهاجر به آمریکا، افزود: ما در شرایط کنونی همانند یک زباله‌دانی شده‌ایم، به صورتی که شهرهای ما مملو از افراد بی خانمان، معتادان به مواد مخدر و جنایتکاران خشن شده است.

ترامپ در ادامه سخنرانی خود تاکید کرد که در نتیجه دوران ریاست جمهوری بایدن، آمریکا شاهد شدیدترین تورم در نیم قرن گذشته بوده و با رخدادهای فاجعه‎بار در افغانستان روبرو شده است.

ترامپ همچنین تاکید کرد که جهان به دلیل سیاست‌های بایدن، در آستانه جنگ جهانی سوم قرار گرفته است.

گفتنی است ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی خود در سال ۲۰۱۶ وعده داده بود که جریان ورود مهاجران غیرقانونی به آمریکا را متوقف خواهد کرد. وی همچنین متعهد شده بود کسانی که موفق به ورود به ایالات متحده شده‌اند را اخراج کند. وی پس از پیروزی در انتخابات و به دست گرفتن قدرت، دستور ساخت دیواری در امتداد مرز با مکزیک را صادر کرد تا از ورود مهاجران غیرقانونی جلوگیری کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز