تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

قطع نشست خبری اردوغان به‌دلیل کسالت

پس از حضور اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دو پرسش کوتاه از سوی خبرنگاران مطرح شد و ناظر مطبوعاتی خواستار پایان نشست خبری برای رعایت حال وی شد.
کد خبر: ۶۲۹۱۰


در جریان نشست خبری دیشب اردوغان با خبرنگاران در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ماه جاری، برای مدتی طولانی پوشش زنده این مراسم به طور معناداری متوقف و سوژه داغ محافل شبکه‌های اجتماعی در ترکیه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با نزدیک شدن عقربه‌های ساعت به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲)، رقابت میان دو جریان مخالف رنگ و بوی جدی تر به خود می‌گیرد.

در همین ارتباط، پایگاه خبری «روسیا الیوم» شامگاه سه شنبه گزارش داد که در نشست خبری دیشب اردوغان با خبرنگاران که در ساعات پایانی شب به علت برنامه فشرده کاری اردوغان در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری در ماه جاری انجام شد، ناگهان پوشش زنده تلویزیونی این مراسم هنگام پرسش یک خبرنگار از اردوغان به شکل معناداری برای مدت زمان زیادی قطع شد.

به گزارش رسانه‌های خبری ترکیه، این حادثه زمانی رخ داد که یک خبرنگار در حال طرح این پرسش از اردوغان بود که برنامه وی برای اصلاحات آتی وی در عزل و نصب وزرای کابینه جدید خود در صورت پیروزی در انتخابات چه خواهد بود که ناگهان این مراسم زنده قطع شد.

طبق این گزارش، به دنبال قطع معنادار این مراسم زنده، موجی از گمانه‌زنی‌ها در محافل رسانه‌ای و کاربران شبکه‌های اجتماعی در ترکیه به راه افتاد.

این گزارش می‌افزاید که با پخش مجدد زنده نشست خبری، اردوغان در برابر دوربین‌ها ظاهر شد و گفت: «به علت حجم برنامه‌های فشرده کاری دیروز و امروزم در آستانه رقابت‌های انتخاباتی، ناگهان در اثناء نشست خبری به التهاب و درد معده گرفتار شدم و حتی درصدد لغو این برنامه بودم، اما صرف نظر کرده و پوزش می‌طلبم.»

پس از حضور اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دو پرسش کوتاه از سوی خبرنگاران مطرح شد و ناظر مطبوعاتی خواستار پایان نشست خبری برای رعایت حال وی شد.

انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه، روز یکشنبه ۱۴ می ۲۰۲۳ و دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در صورت لزوم، روز یکشنبه ۲۸ می ۲۰۲۳ ترتیب خواهد یافت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : اردوغان کسالت
ارسال نظر

آخرین اخبار روز