تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶

سرپرست وزارت آموزش و پرورش: ۲۸ هزار آموزگار در کشور استخدام می‌شوند

آزمون استخدامی دبیری به زودی و برای جذب ۲۸ هزار دبیر متوسطه اول، دوم و فنی حرفه‌ای و کار و دانش در سراسر کشور برگزار خواهد شد و برای تسریع این امر در تعامل با سازمان اداری و استخدامی هستیم.
کد خبر: ۶۳۰۸۳

سرپرست وزارت آموزش و پرورش: ۲۸ هزار آموزگار در کشور استخدام می‌شوند

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز شاهد رقابت ۵۳۰ هزار داوطلب در آزمون استخدامی ماده ۲۸ برای ورود به آموزش و پرورش هستیم و در این آزمون و پس طی فرآیندها، ۲۸ هزار آموزگار در سطح کشور استخدام خواهند شد.

به گزارش ایرنا رضامراد صحرایی روز جمعه در جریان بررسی روند برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در حوزه امتحانی ۱۳ آبان آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به تغییر منابع آزمون و ارتقای سطح کیفی این منابع افزود: آیین نامه اجرایی مدارس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، روش‌های تدریس و کتاب‌های دوره ابتدایی بخشی از منابع مطالعاتی آزمون امروز بودند که از نظر محتوا هم راستا با اهداف، برنامه‌ها و ماموریت نظام تعلیم و تربیت کشور است.

مراد صحرایی بیان کرد: معلمی عشق است و نباید به عنوان شغل به آن نگاه کرد؛ بر این اساس باید افرادی به این حرفه وارد شوند که شرایط رفتاری، حرفه ای و عملکردی مورد نیاز برای امر معلمی را داشته باشند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از مهمترین تحول‌های ایجاد شده در برگزاری آزمون امسال توجه به نمره مصاحبه و آزمون‌های ارزیابی است؛ بر این اساس ۴۰ درصد نمره مربوط به آزمون کتبی و ۶۰ درصد نمره مربوط به آزمون‌های ارزیابی و مصاحبه است.

وی گفت: آزمون استخدامی دبیری به زودی و برای جذب ۲۸ هزار دبیر متوسطه اول، دوم و فنی حرفه‌ای و کار و دانش در سراسر کشور برگزار خواهد شد و برای تسریع این امر در تعامل با سازمان اداری و استخدامی هستیم.

جمعیت جامعه فرهنگی خوزستان ۶۷ هزار نفر است.

به گزارش ایرنا آیت الله رئیسی روز گذشته(پنجشنبه) همراه با پنج معاون خود و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و علاوه بر دیدارهای مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساندند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چند روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان هستند

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز