تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
دوومیدانی نوجوانان آسیا؛

طلای پرتاب چکش به ایران رسید

در جریان برگزاری رقابت ماده پرتاب چکش پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا مهدی هفت چشمه موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه نخست این ماده مدال طلا را مقتدرانه از آن خود و تیم کشورمان کند.
کد خبر: ۶۳۱۳۲

طلای پرتاب چکش به ایران رسید

 

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا, در جریان برگزاری سومین روز مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا و در رقابت ماده پرتاب چکش صبح امروز(شنبه) مهدی هفت چشمه نماینده شایسته و خوش آتیه تیم ملی دوومیدانی نوجوانان کشورمان موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه نخست این ماده مدال طلا را از آن خود و تیم کشورمان کند.

بر همین اساس هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۸.۸۴متر در جایگاه نخست قرار گیرد و مقتدرانه و برای دومین مرتبه پیاپی مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

علی سروردی دیگر نماینده کشورمان در این رقابت‌ها با ثبت حد نصاب ۶۵.۳۴ در جایگاه چهارم قرار گرفت و به کار خود در این مسابقات پایان داد.

پیش از این نیز زهرا معماری و معصومه یوسفی در پیکارهای دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در ماده پرتاب چکش به ترتیب مدال نقره و برنز گرفتند.

ارسلان حمیدی در ماده ۱۵۰۰ متر پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا موفق به کسب مدال برنز شد.

سینا افشین فر موفق شد تا مدال نقره ماده دهگانه پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا را از آن خود کند.

رقابت‌های دوومیدانی نوجوانان قهرمانی آسیا از هفتم تا دهم اردیبهشت سال جاری به میزبانی شهر تاشکند کشور ازبکستان درحال برگزاری است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز