تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

توانمندسازی و محرومیت زدایی استان البرز

مناسب سازی مسکن معلولین و خانواده شهدا و تامین مسکن افراد تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) را در دستور کار قرار می دهیم.
کد خبر: ۶۳۲۲۵

 

به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور گفت: در موضوعات مربوط به زیرساخت های سلامت، ورزش و مدرسه در استان به طور خاص به دلیل نیازهای مطرح شده ورود می کنیم.

 سردار جمال الدین آبرومند در جلسه محرومیت زدایی استان البرز که یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه این قرارگاه به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) با هدف محرومیت زدایی تشکیل شد، افزود: این قرارگاه در دوران کرونا با بسته های معیشتی کار خود را آغاز کرد و پس از این امر جامعه هدف و جغرافیای محروم کشور را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی تعاملات قرارگاه با دولت به حداکثر رسیده و در مجلس شورای اسلامی نیز حمایت های قانونی بسیار خوبی از اهداف قرارگاه می شود.

سردار آبرومند گفت: در سال گذشته اقدامات صورت گرفته در سطح ملی دنبال می شد و امسال به شکل مشخص به موضوعات استان ها ورود مستقیم داشتیم.

وی افزود: مواردی که در جلسه مطرح شد، مورد توافق است و طی تفاهمی در کمترین زمان ممکن وارد فاز اجرا می شویم.

این مسئول گفت: درصدد هستیم با تامین نیروهای جهادی در استان، توانمندسازی محله های محروم و حاشیه ای را اجرایی و عملیاتی خواهیم کرد.

وی افزود: در موضوعات مربوط به زیرساخت های سلامت، ورزش و مدرسه در استان به طور خاص به دلیل نیازهای مطرح شده ورود می کنیم.

سردار آبرومند با بیان اینکه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از طریق کارگروه اشتغال قرارگاه دنبال می شود، گفت: مناسب سازی مسکن معلولین و خانواده شهدا و تامین مسکن افراد تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) را در دستور کار قرار می دهیم.

توانمندسازی و محرومیت زدایی استان البرز

توانمندسازی و محرومیت زدایی استان البرز

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز