تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

نقش معلمان در جهاد تبیین ویژه است

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز با بیان اینکه بدون شک معلمان در عرصه جهاد تبیین می‌توانند الگویی برای همه باشند، گفت: معلمان همواره درمسیر روشنگری جامعه کوشیده اند.
کد خبر: ۶۳۴۰۷

نقش معلمان در جهاد تبیین ویژه است



به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، کاوه حدادپور در مراسم بزرگداشت مقام استاد و روز معلم و افتتاح صندوق خیریه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز که با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و معلمان مدارس سما البرز برگزار شد، اظهار داشت:
تربیت نسل متعهد و کارآمد از مهمترین رسالت معلمان است.
وی با بیان اینکه ضرورت امروز جامعه، وجود دانش‌آموز توانمند، خلاق با مهارت است،گفت: معلمان علاوه بر تعلیم و تربیت دانش آموزان را مهارت محور و کارآمد آموزش دهند.
حدادپوربا بیان اینکه ‏معلمان قشر خاص و تأثیرگذار جامعه هستند، تصریح کرد: یکی از کارهایی که می‌توان در طول هفته معلم و کارگر و دیگر مناسبت‌ها انجام داد، این است که شاخص‌های این دو قشر و دیگر اقشار را در جامعه مطرح و آن را تکریم کنیم.
وی خاطرنشان کرد: بدین منظور باید ویژگی‌های روز جانباز را از شخصیت حضرت ابوالفضل (ع) تأسی بگیریم و شاخص‌های معلمان و اساتید را از زبان و شخصیت شهید مرتضی مطهری استخراج کنیم.
گفتنی است در این مراسم که از جمعی از اساتید و معلمان برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تقدیر به عمل آمد، جمعی از مسئولان استان البرز و شهرستان کرج و جمعی از اصناف و بازاریان استان البرز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز