تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

چند پیام تسلیت برای درگذشت حسام محمودی

دبیر جشنواره فیلم فجر، سازمان هنری رسانه‌ای اوج، معاونت سیما، دبیر جشنواره فیلم فجر، سازمان سینمایی سوره و خانه سینما در پی درگذشت ناگهانی حسام محمودی بازیگر تلویزیون و سینما، پیام‌های تسلیت جداگانه ای را صادر کردند.
کد خبر: ۶۳۴۸۷

چند پیام تسلیت برای درگذشت حسام محمودی

 

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,حسام محمودی شامگاه ۱۲ اردیبهشت ماه جاری بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد.

مرحوم محمودی در فیلم سینمایی غریب که درباره زندگی شهید محمد بروجردی ساخته و هم اکنون در حال اکران در سینماهای کشور است، به ایفای نقش پرداخته بود.

«رمانتیسم عماد و طوبا»، «آستیگمات»، «سد معبر»، «مرگ ماهی»، «امروز»، «حق سکوت»، «مردن به وقت شهریور»، «شب بیرون» و «خسته نباشید!» از دیگر فیلم‌های سینمایی این بازیگر بودند.

«نوار زرد ۲»، «کلبه‌ای در مه»، «با خانمان»، «سرگذشت»، «دل‌دار»، «لحظهٔ گرگ و میش»، «سایه‌بان»، «شکوه یک زندگی»، «زعفرانی»، «گاهی به پشت سر نگاه کن» و … از جمله مجموعه‌های تلویزیونی است که محمودی در آن‌ها ایفای نقش کرده است.

سازمان هنری رسانه‌ای اوج در پیامی درگذشت این بازیگر جوان را به جامعه فرهنگی کشور تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی را خواستار شد.

معاونت سیما نیز درگذشت این هنرمند را به خانواده و جامعه هنری تسلیت گفت.

همچنین خانه سینما در پیامی درگذشت حسام محمودی را به خانواده محترم ایشان و اعضای ارجمند جامعه اصناف سینمای ایران تسلیت گفت.

دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر دنیز درباره درگذشت حسام محمودی نوشت: دست تقدیر بار دیگر هنرمندی متعهد و مردمی را از ما گرفت و دوستداران آن بازیگر مردمی را متاثر کرد. بی شک از این پس تداوم حضور او را می توان در لحظه لحظه آثار او به تماشا نشست.

سازمان سینمایی سوره نیز درگذشت این هنرمند فقید را تسلیت گفت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز