تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
استاندار البرز:

البرز رتبه اول کشور در اتصال روستاها به اینترنت را دارد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: البرز در دسترسی روستاها به اینترنت پرسرعت، رتبه اول کشور را دارد، انتظار می‌رود در خصوص توسعه فیبر نوری شهرها نیز این امر اجرایی شود.
کد خبر: ۶۴۷۳۱

البرز رتبه اول کشور در اتصال روستاها به اینترنت را دارد

 

به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در اولین جلسه شورای هماهنگی و راهبردی فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک و جلسه شورای فضای مجازی استان در سال ۱۴۰۲ که روز یکشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: امید است با تعامل و هم افزایی تمامی بخش ها بویژه شهرداری ها، زیرساخت های لازم برای توسعه و احداث فیبر نوری و اینترنت پرسرعت در استان فراهم شود.
وی ادامه داد: البرز در دسترسی روستاها به اینترنت پرسرعت، رتبه اول کشور را دارد، انتظار می‌رود در خصوص توسعه فیبر نوری شهرها نیز این امر اجرایی شود.
عبداللهی گفت: البرز قطب علم و فناوری، پرتراکم ترین و دارای بزرگترین شهرک های صنعتی و فناوری کشور است و در جوار پایتخت باید زیرساخت های لازم را برای اینترنت پرسرعت داشته باشد.
وی افزود: کارگروهی در استان شکل گیرد و در خصوص ساماندهی خدمات اینترنت اپراتورها و استقرار شهرهای هوشمند تصمیم گیری شود.
در پایان این جلسه ابلاغ اعضای کارگروه دولت الکترونیک استان با امضای استاندار البرز، اعطا شد.
با استقرار کامل دولت الکترونیک و ایجاد زیرساخت های لازم، ارائه خدمات به مردم در قالب پنجره واحد خدمات، تسهیل و تسریع می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز